• Hoi
    Ik vraag me al tijden af waarom men zwart zo depressief vind?
    Als je veel zwart draag ben je gelijk gothic dus depressief(dit vind ik niet maar veel mensen vinden dat).Ik snap het echt niet.

    Ik draag veel zwart en mij is vaker gevraagd of een gothic was of ze noemde me depressief(echt geinig je had zijn kop moeten zien toen hij dat vroeg), maar ik ben dus helemaal niet depressief ik ben,zeker nu, best vrolijk.

    Ik weet het ik vraag me vreemde dingen af maar nu zou ik het ook wel eens willen weten ook,dus:
    waarom vinden mensen zwart depressief?
    x


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omdat het een heel donkere en sombere kleur is en mensen dan gelijk denken dat je dat ook bent.

    Yukari schreef:
    Omdat het een heel donkere en sombere kleur is en mensen dan gelijk denken dat je dat ook bent.

    Maar wat is er zo somber aan,ik vind het helemaal niet somber,ik vind wit erger.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het gewoon een vooroordeel dat mensen zo denken.
    Volgens mij is zwarte ( en witte ) kleding juist heel mooi.
    Hele kast vol haha. Maar eigenlijk heeft nooit iemand er
    lullig over gedaan ofzo.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 15:56 ]


    | Tell me when you here my silence |

    Ik vind dat zwart juist helemaal niet depressief is het heeft iets aparts
    en daar hou ik wel van. nee ik ben geen gothic maar hou wel van zwart maar ben dus totaal niet depressief


    Let me carve your flesh while you scream your secrets to the stars

    Zwart is gewoon een depressieve kleur.


    None but ourselves can free our minds.

    Conclusie: mensen oordelen te snel.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zwart is gewoon zo, tja.. zwart.:Y) Het is donker, somber en onwijs saai.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omdat zwart donker is. En bij een depressie hoort vaak donker. Daarom denk ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Winterdepressie's komen omdat het zo snel donker is. Dus ja zwart is deprimerend voor veel mensen (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik had vandaag aleen maar zwart aan.
    Zwarte schoenen,Zwarte joggingbroek,Zwarteshirt,Zwartetrui.
    En ik ben niet Gothic en zal het ook nooit worden.
    En aan mij hebben ze nog nooit gevraagt dat ik Gothic was maarja.
    So what.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Buh, ik vind zwart een mooie kleur. Het past sowieso op alles en dat maakt het dat ik het vaak draag.


    Let the Night embrace you

    Lijkt me toch best logisch.
    Gewoon.

    En ja, als je elke dag een zwart shit, zwarte broek en alles aan hebt. Logisch dat ze je zo noemen. Maar, jung. ach.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rickjuh schreef:
    Winterdepressie's komen omdat het zo snel donker is. Dus ja zwart is deprimerend voor veel mensen (krul)

    Die winterdepressie komt bij mij sowieso. Met of zonder zwart. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Maar wat is er zo somber aan,ik vind het helemaal niet somber,ik vind wit erger.

    Het merendeel van de mensen kennelijk niet.
    Persoonlijk brengt zwart me - net als paars en dieprood - tot rust.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen vinden zwart gewoon somber en depri, geen idee waarom, misschien omdat het gewoon geen enkel licht weerkaatst.
    Dunno, maar ik vind zwart de beste kleur ooit, want je kan het met (bijna) álles combineren.

    Ik heb elke dag minstens één zwart kledingstuk aan, het liefst meer, want ik vind dat het de andere kleuren een beetje... Ik weet niet, het maakt het gewoon meer af, vind ik....


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.