• Heb ik een keer geld nodig om mn boete voor de bieb te betalen krijg ik het niet.
    Terwijl mn zus alltijd geld krijgt voor naar school te gaan en ze doet er toch andere dingen mee.
    Serieus nu mogen ze echt de kleren krijgen
    Ik voel me echt vreselijk omdat ze ook nog een mn broertje en zus voortrekken en ik altijd starf krijg.
    Hun kunnen altijd alles krijgen ik niet ik moet er wat voor doen!

    ik weet dat jullie dit niet interseren maar het moet! er gewoon uit ik voel me zo vreselijk kut!


    the world is filled with people that we dont understand

    Ga rustig met je ouders praten erover. en BLIJF rustig.


    It's time to be happy again.

    Zeg dan dat jij ook geld nodig hebt voor school en dan gebruik je het toch ook gewoon stiekem voor iets anders. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Zeg dan dat jij ook geld nodig hebt voor school en dan gebruik je het toch ook gewoon stiekem voor iets anders. (:


    Jij ben evil:Y) Maar je hebt wel gelijk


    We're hiding behind skin that's too tough

    Gewoon gaan praten, en zeggen dat je het oneerlijk vind.


    You don't have to change.

    Sorry, no offence, maar die boete van de bibliotheek is je eigen schuld? Mijn ouders zouden dat ook niet willen betalen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Sorry, no offence, maar die boete van de bibliotheek is je eigen schuld? Mijn ouders zouden dat ook niet willen betalen :'D


    De mijne wel omdat ze dat ook voor mn zus hadden gedaan maar die had iets van 20 euro en ik maar iets van 1.60 euro


    the world is filled with people that we dont understand