• Jaa, ik heb kleedgeld het is nu iets langer dan een jaar geleden dat ik het kreeg en toen zei ze dat ik schoenen en een winterjas van haar kreeg, maar nu oppeens moet ik dat ook allemaal zelf betalen en het is maar 40 euro in de maand (teminste ik vind dat weinig voor wat ik allemaal ervan moet kopen) en ik heb maar 2 winterbroeken dus daarvan moet ik er ook nog wel een hebben.
    && dan nog zitten zeuren dat ik zoveel krijg en als ik dan vraag het op tenoemen zeggen ze niks meer. (cat)


    ailoveejoee.

    cutegirl13 schreef:
    (...)

    OMG ik krijg maar 150 per 3 maanden Ö. en ik kan van 40 euro mooi een stuk of 3 broeken kopen. hoe duur zijn jou . en ik ben niet zoo vaak blut.Nightingale hoe duren en hoe veel kleren heb je dan wel niet:|.
    een normaal mens vindt voor 40 euro wel een paar leuke dingen bijvb. 3 broeken en een t-shirt. gewoon ff kijken voor leuke kortingen. ik bedoel wie is er nou niet gek op KORTING:9~.
    Mijn spijkerbroeken kosten 70,-. Maar dat zijn bijna de enige die ik lekker vind zitten en bij andere winkels verkopen ze niet echt mijn maat qua broeken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    70? Wow.. :O


    itkee turhaan

    nou, ik krijg ook kleedgeld al drie jaar volgens mij, maar als ik in het seizoen wee big time moet in slaan neem ik mijn mams gewoon mee. van mijn kleed geld hoef ik alleen maar shirts te kopen, en mijn derde paar schoenen of erover heen, dus met 100 in de maand red ik het zat :Y)


    Everything is worse without music.

    ik kreeg 75 euro per maand
    maar als ik shop dan ben ik weer zo blut
    40 vind ik ook te weinig, hoor. Ik
    gelukkig ga ik nu naar de primarkt, waar alles nu goedkoop is
    misschien een baantje zoeken of vragen voor verhoging
    zeg dat al je vriendinnen minimaal 50 krijgen
    bij mij helpt het hihi


    ~

    Ik koop mijn kleding van mijn loon ..


    Life is hard and then we die

    Nightingale schreef:
    40 euro? daar kan je net een broek van kopen! Tip: laatdit aan je ouders zien. Persoonlijk vind ik 40 euro per maand voor álles veel te weinig. Ik krijg 100 per maand en ik ben zo vaak blut..

    Euy, volgens dat ding kan ik 30 euro meer krijgen. -gaat aan moeder laten zien-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik krijg ook kleed geld maar ik vind het fijn:Y)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik krijg dat niet eens per maand. Ik moet altijd wachten totdat wij eens gaan shoppen ofzo, of anders moet ik het zelf betalen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien krijg jij inderdaad veel geld voor je leeftijd. En anders ga je goedkope alternatieven zoeken. Als jij een jas wilt kopen kan je die gerust bij de C&A, H&M of zelfs de Primark kopen. Je moet goed zoeken naar koopjes. Ik koop mijn sieraden niet meer in de winkel, omdat ik ze op ebay heel goedkoop kan krijgen. Misschien is er wel een leuke kleine winkel in jouw stad of buurtstad waar jij ook leuke dingen vindt zoals shirtjes.
    En ik vind zelf dat ik met 50 euro per maand ook te weinig verdien, maar ik loop folders en dan krijg je zo'n 30 euro per maand extra. Het is niet veel maar alle beetjes helpen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Boredom schreef:
    Ik ga gewoon shoppen met mijn moeder, en als ik wat zie hangen wat ik wil dan krijg ik het meestal wel. :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik krijg 50euro maar volgens dat ene schema moet ik 50-100 krijgen (krul) Maar dat zal nooit gebeuren x'D


    -

    Hahah, ik krijg ook kleedgeld. 50 euro/maand. Maar mijn mama geeft het sinds dit jaar allemaal ineens. Dus kreeg ik in januari 600 euro voor kleren. Had ze beter niet gedaan, het is al 2 maanden op. En ik heb nog veel nodig dus moet ik dat nu allemaal met mijn eigen geld betalen. Echt jonge, zo stom > <


    Some people make the world special just by being in it

    Dat moet ik ook,ik krijg ook iets van 40 euro en daar betaal ik alles zelf van. Je moet gewoon sparen dan lukt het makkelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Elphaba schreef:
    (...)Mijn spijkerbroeken kosten 70,-. Maar dat zijn bijna de enige die ik lekker vind zitten en bij andere winkels verkopen ze niet echt mijn maat qua broeken.


    je kan bij C&A kijken daar zijn ze best goedkoop en ze zitten best lekker. en zijn iets breeder dan bijv.H$M


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had eerder kleedgeld, maar ik vond het niet leuk dus nou ga ik gewoon met m'n moeder shoppen ^^


    You don't fall, you hugged the floor.