• Jaa, ik heb kleedgeld het is nu iets langer dan een jaar geleden dat ik het kreeg en toen zei ze dat ik schoenen en een winterjas van haar kreeg, maar nu oppeens moet ik dat ook allemaal zelf betalen en het is maar 40 euro in de maand (teminste ik vind dat weinig voor wat ik allemaal ervan moet kopen) en ik heb maar 2 winterbroeken dus daarvan moet ik er ook nog wel een hebben.
    && dan nog zitten zeuren dat ik zoveel krijg en als ik dan vraag het op tenoemen zeggen ze niks meer. (cat)


    ailoveejoee.

    Happysnail schreef:
    Srsly. Ik word echt pissed van mensen die zeuren om 'te weinig' kleedgeld :Y) Ik krijg geeneens kleedgeld :'D Ik moet er gewoon voor werken.

    Je neemt me de woorden uit mijn mond. ;D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    MetalMania schreef:
    Ik krijg 50 euro kleedgeld per maand, en dat is ook echt te weinig.
    Ouders geven gewoon te weinig.
    Ik moet er echt alles van kopen, (kaugum, allerlei soorten kleren, cadeautjes, pc-spellen, als m'n fiets naar de maker moet, als mijn pc kapot is, allez...)
    En ik heb maar 1 winterbroek, maar wel veel leggings...
    Zoek een baantje, en als je jarig bent om verhoging vragen, dat ga ik in ieder geval doen. ^^

    Ik ben net jarig geweest 14 geworden maar, geen verhoging....


    ailoveejoee.

    ik krijg 50, moet schoenen en jassen, sportspullen+kleding, alles zelf betalen...(huil)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    ik heb nu 50 en heb er genoeg aan.
    ik heb dus echt niet iedere maand nieuwe kleren nodig. meestal kijk ik bij de esprit of de H&M hip en niet al te duur


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Pf, ik mag niet eens kleedgeld..
    Maar, kan je geen deal maken met je moeder? Dat je bijvoorbeeld elke week het huis stof zuigt en dat je dan €10 per maand er bij krijgt of weet ik veel..


    itkee turhaan

    Mijn moeder betaald mijn kleding gewoon van de kinderbijslag. Handig!(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik ben voor een vest al zo'n €80,- kwijt. Maar ik draag (bijna) alleen maar merkkleding, zoals ik al zei. Ik heb eerlijk gezegd liever merken zoals G-star, maar dat is persoonlijk. Ik draag ook wel H&M en zo, maar minder.

    Tja, dat je dan niet toekomt begrijp ik wel, maar in zo'n geval moet je niet zeuren dat je het niet haal met 50 euro per maand Ik zeg niet dat jij zeurt


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik krijg €80,- per maand en hoef geen winterjas ervan te kopen geloof ik :X En schoenen :'D Vorige keer kreeg ik ze, maar die keer daarvoor kocht ik ze zelf.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    xjustxmyself schreef:
    Ik krijg geen kleedgeld, de laatste keer dat ik met mijn moeder ben gaan shoppen is al bijna een jaar geleden, en de laatste keer dat ik kleren ben gaan kopen was dat met vrienden, en ik kreeg die dag 100 euro mee.
    Als ik 40 euro kleedgeld zou krijgen per maand, was ik nu al rijk (cat)


    Dat heb ik dus ook. Ik weet niet hoor, maar volgens mij winkelen jullie veel te veel en misschien moeten jullie minder snoepen enzo, want dat scheelt ook weer.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    100 per maand ? Ö
    Hoe duur zijn jullie kleren feitelijk wel niet?!
    Ik geef per jaar gemiddeld hmm...400 euro uit aan kleren? Misschien zelfs nog niet.


    Nou, ik koop niet zo duur, maar wel véél. En ik ben verzot op jurkjes (mooie jurkjes). Ik heb er laatst eentje gekocht op asos.com van 120 pond, maar hij is zoooo mooi.


    It's time to be happy again.

    Ik krijg niet echt kleedgeld?
    Geen bepaald budget, bedoel ik.


    effort never betrays you

    Ik krijg 60 euro en moet het er allemaal van kopen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik krijg €50,- per maand, maar ik koop van mijn kleedgeld vaker andere dingen dan kleding, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nightingale schreef:
    40 euro? daar kan je net een broek van kopen! Tip: laatdit aan je ouders zien. Persoonlijk vind ik 40 euro per maand voor álles veel te weinig. Ik krijg 100 per maand en ik ben zo vaak blut..


    OMG ik krijg maar 150 per 3 maanden Ö. en ik kan van 40 euro mooi een stuk of 3 broeken kopen. hoe duur zijn jou . en ik ben niet zoo vaak blut.Nightingale hoe duren en hoe veel kleren heb je dan wel niet:|.
    een normaal mens vindt voor 40 euro wel een paar leuke dingen bijvb. 3 broeken en een t-shirt. gewoon ff kijken voor leuke kortingen. ik bedoel wie is er nou niet gek op KORTING:9~.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nightingale schreef:
    (...)

    Nou, ik koop niet zo duur, maar wel véél. En ik ben verzot op jurkjes (mooie jurkjes). Ik heb er laatst eentje gekocht op asos.com van 120 pond, maar hij is zoooo mooi.


    120 pond is duur!!!!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor