• en praat maar weer verder :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Als ik bij je had gewoond, hadden wij gewoon samen gegaan :o
    En Alie dan? :o

    Ik ben ook echt niet meer van het uitgaan, ik ging altijd uit om jongens te scoren x'D En dat is niet meer nodig en ik vind al die drukte niks. Ben vroeger te vaak uitgegaan ghehe.
    Ik ga het er nog wel met hem over hebben denk ik, maar ik durf nooit serieus te worden bij hem. Want dan moet ik huilen en straks zegt hij weer dat het nergens op slaat en dan word ik pisst..


    -

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Redelijk naar omstandigheden. (nerd)
    Met jou? 8D


    hoezo??
    met mij is alles goed heuwr(krul)
    k zit mijn nagels knalroze te lakken


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ben ook echt niet meer van het uitgaan, ik ging altijd uit om jongens te scoren x'D En dat is niet meer nodig en ik vind al die drukte niks. Ben vroeger te vaak uitgegaan ghehe.
    Ik ga het er nog wel met hem over hebben denk ik, maar ik durf nooit serieus te worden bij hem. Want dan moet ik huilen en straks zegt hij weer dat het nergens op slaat en dan word ik pisst..

    Wij lijken te veel op elkaar. (krul)
    Ik moet ook altijd huilen als ik iets serieus kut vind en ik durf er niet zo goed over te beginnen ;p
    Maar het slaat wel ergens op. Je bent gewoon bezorgd om hem. Dat zou hij toch wel moeten snappen? Het is eigenlijk gewoon heel lief :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Diaphanous schreef:
    (...)

    hoezo??
    met mij is alles goed heuwr(krul)
    k zit mijn nagels knalroze te lakken

    Omdat mijn vriendje in Polen zit
    en Jac ook vriendjesproblemen heeft.
    (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ik snap je frustraties ja ;p

    Zondag ook he, zegt ie iets over dat ie deze week geen wiet gaat kopen. Dus ik zeg 'Zou ik ook maar niet doen'. Zegt ie 'Hoezo niet' Ik zo 'Omdat je nog maar 15 euro hebt voor deze hele week' Zegt ie 'Daarom doe ik het ook niet. Als je trouwens iets anders had bedoeld met die opmerking sloeg dat nergens op'.. Dus als ik ermee bedoelde van 'je moet je geld niet uitgeven aan wiet omdat je moet stoppen' dan is dat weer onzin natuurlijk.. ><
    AAAAAAAAAAARGH op zulke momenten is hij zó onuitstaanbaar he, ik lag zondag trouwens ook half te huilen in bed 's ochtends terwijl hij nog sliep :X


    -

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Wij lijken te veel op elkaar. (krul)
    Ik moet ook altijd huilen als ik iets serieus kut vind en ik durf er niet zo goed over te beginnen ;p
    Maar het slaat wel ergens op. Je bent gewoon bezorgd om hem. Dat zou hij toch wel moeten snappen? Het is eigenlijk gewoon heel lief :o

    Eigenlijk wel he (krul)
    Maar ik vind ook gewoon dat ik het recht heb om de dingen waarmee ik zit om die uit te spreken en dat is ook zo natuurlijk.
    Maar ik durf het niet.. Bang dat ie kwetsend antwoord zal geven ofzo.
    Ik haat het om emotioneel en onzeker te zijn.. ><

    Okee iedereen kan meegenieten van mijn probleem maar fuck dat (:


    -

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Omdat mijn vriendje in Polen zit
    en Jac ook vriendjesproblemen heeft.
    (cat)


    das kut.
    ik heb dus andere problemen, w8 ff ik zet het zo hier neer


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb dus een hele goede vriendin van mijn basisschool, ondertussen zitten we allebei op het middelbaar en gaan naar de 2e. wij zijn allebei naar een andere school gegaan en hebben nu nog contact met de mail. Een soort penvriendinnen. Zij vertrouwde mij ALLES toe. echt alles. ik haar ook. Zij is nogal een lastige puber zeg maar en heeft geprobeert te roken, xtc geslikt enzo. allemaal maar 1x maargoed. ze heeft het gedaan om te weten hoe het was en ze doet het nooit meer. zij was dus verliefd op haaf achterneef, dat is niks geworden. Nu heeft ze het met een jongen van 18. En haar ouders waren er achter gekomen. ze kreeg huisarrest en heeft veel ruzie met hun. we gaven elkaar tips en die jongen is super aardig volgens haar en volgens mij is dat ook wel zo. Ik schreef vroeger ook altijd al verhalen, gewoon voor de lol over de meest domme dingen, liefde enzovoorts, verzonnen natuurlijk. en wat bleek nou. Die ouders van haar hebben al onze mails gelezen. ALLES. zij weten nu mijn diepste geheimen en die van haar. ze hebben haar verboden te internetten, mailen en heeft nu huisarrest. ook willen ze met mijn ouders gaan praten. ik snap er niks van want ik heb er juist voor gezorgt dat ze de slechtere dingen niet meer deed. Die ouders hebben letterlijk tegen haar gezegd dat ik alleen maar vrienden met haar ben zodat ik een verhaal over haar kon schrijven.

    Zo ben ik niet. Zij had tijdelijke oplossingen gevonden en door die ouders hebben wij ons mailcontact verbroken. Alle contacten met elkaar. Ze moest alles even op een rijtje krijgen en alles oplossen. ik heb haar nog een paar keer gezien, gepraat enzo. We spreken niet af met elkaar en hebben voor de rest geen contact. ik ben als de dood haar ouders onder ogen te komen aangezien haar jongere zusje bij die van mij in de klas zit en ik mijn zusje nog wel eens ophaal van school. ik ben bang dat als ze me zien mijn vriendin problemen krijgen en dat ze naar mijn ouders toestappen.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Aan de ene kant: wie is er zo dom om XTC te slikken
    Aan de andere kant: Hoe dom zijn ouders. :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wauwie, wat is het ineens druk hier :O
    whaha, mn ex maakte me aan het lachen daarnet xD

    Genius schreef:
    (...)
    Eigenlijk wel he (krul)
    Maar ik vind ook gewoon dat ik het recht heb om de dingen waarmee ik zit om die uit te spreken en dat is ook zo natuurlijk.
    Maar ik durf het niet.. Bang dat ie kwetsend antwoord zal geven ofzo.
    Ik haat het om emotioneel en onzeker te zijn.. ><

    Okee iedereen kan meegenieten van mijn probleem maar fuck dat (:

    Nou en, ik probeer je te helpen. (cat)
    Maar praten jullie nooit over serieuze zaken dan? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Waarom zou jou vriendin problemen krijgen als ze jou zien, je haalt toch alleen maar je zusje op?


    -

    SchoenVeter schreef:
    wauwie, wat is het ineens druk hier :O
    whaha, mn ex maakte me aan het lachen daarnet xD

    Ik haat exen :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Nou en, ik probeer je te helpen. (cat)
    Maar praten jullie nooit over serieuze zaken dan? :o

    Eigenlijk niet. Ja over zijn ouders en de mijne (beide gescheiden) en hij is de enige die me daarin begrijpt maar verder niet echt..
    En dat wil ik toch wel, dat hij me ook alles vertelt. Stiekem wil ik zijn hele verleden weten :X Maar hij praat daar niet graag over.


    -

    En ik waardeer je hulp ook echt Naoom! (H)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -