• en praat maar weer verder :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Nee ik wil niet mee.. Want om mij gaat ie zich niet inhouden denk ik. Maar hij is al veel vaker naar zulke feesten geweest en toen ging ik ook nooit mee. Als ik tegen Jeroen zeg dat ie moet stoppen met blowen luistert hij niet, maar ook echt niet. Hij heeft al zóvaak tegen me gezegd dat ie gestopt was of dat ie wou stoppen maar nu woont ie gvd 5 min van zo'n shop af dusja.. En ik kan er niks over zeggen want ik doe met hem mee :X


    -

    Maar dat is toch best lullig. Ik bedoel: hij zegt dat ie nooit meer ergens heen kan dooor jou o_o Dat vind ik best gemeen.. Maar kunnen jullie dan niet samen uitgaan ofzo? :o
    Gosh jac, wat een kut situatie
    :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zo zei hij het niet maar zo bedoeld ie het wel denk ik.. Maar het is zo van: als hij naar zo'n feest gaat ga ik niet mee. Maar dan vind ie het wel weer kut voor mij, maarja hij moet 'keuzes' maken.. Als dat nou ook goeie keuzen waren.. Hij had ook op zo'n feest per ongeluk een drug gehad waardoor hij gevoelloos werd, hij voelde geen emotie meer. Ik vertrouw het niet :X En hij zei vrijdag zo dat ik echt alles tegen hem kon zeggen en dat weekend had ik dus ook paar dingen gezegd over wat er dat weekend was gebeurd zegt ie 'Dat slaat nergens op maarja' en dan kijkt ie me ook zo aan. Dan heb ik ook iets van, dan zeg ik wel niks meer..


    -

    Ohja dat gevoel ken ik oook o_o Dan probeer je serieus te praten en dan is het zogenaamd 'niet waar' of 'het slaat nergens op'. o_o Dan wil ik hem slaan.
    Maar dat van die gevoelloze drug vind ik wel echt gevaarlijk klinken hoor o_o Als zoiets al per ongeluk gebeurt.. En wat als je nou zegt dat je liever hebt dat ie niet gaat? Gaat ie dan alsnog? o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Denk dat ie dan alsnog gaat ja.. Nouja hij zei een keer dat als ik een keer mee zou gaan en ik het niks aan zou vinden dat ie dan niet meer zou gaan. Maar doet ie toch wel. Want ja party hardy is leuk.. >< Ik ga echt nóoit meer uit sinds ik hem heb.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hmmm okee. Alleen omdat ik de mijne niet meer zo leuk vind :'D

    Dat meen je toch niet? :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hallo mensen!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Genius schreef:
    Denk dat ie dan alsnog gaat ja.. Nouja hij zei een keer dat als ik een keer mee zou gaan en ik het niks aan zou vinden dat ie dan niet meer zou gaan. Maar doet ie toch wel. Want ja party hardy is leuk.. >< Ik ga echt nóoit meer uit sinds ik hem heb.

    Kun jij dan ook niet uitgaan? :o Dan hoef jij niet op de bank te zitten met rampscenario's?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Diaphanous schreef:
    hallo mensen!

    Heuj (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Dat meen je toch niet? :'(

    Neenee niet op zo'n erge manier!
    Maar gewoon even wat minder op het moment omdat hij bijna 19 is en nog steeds niet logisch nadenkt (krul)


    -

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Kun jij dan ook niet uitgaan? :o Dan hoef jij niet op de bank te zitten met rampscenario's?

    Het sneue is.. ik heb geen vrienden waarmee ik uit kan/wil :X


    -

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Heuj (nerd)


    hoe is het hier??


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Genius schreef:
    (...)
    Het sneue is.. ik heb geen vrienden waarmee ik uit kan/wil :X

    Als ik bij je had gewoond, hadden wij gewoon samen gegaan :o
    En Alie dan? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Neenee niet op zo'n erge manier!
    Maar gewoon even wat minder op het moment omdat hij bijna 19 is en nog steeds niet logisch nadenkt (krul)

    Ik snap je frustraties ja ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Diaphanous schreef:
    (...)

    hoe is het hier??

    Redelijk naar omstandigheden. (nerd)
    Met jou? 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.