• en praat maar weer verder :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Hagelslag schreef:
    (...)
    dat is een praktische opdracht ;p
    Heb er zo geen zin in haha :'D
    Maar m'n vriend is mee op de excursie dus ik baal keihard.


    das bale. hoe oud ben jij?? denk, weet ik wel zkr ouder dan ik:Y)
    ik zit in 2vwo... ben 13, binnenkort 14


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik kan niet slapen twrwijlik dat nu echt moet doen : '(


    -

    Diaphanous schreef:
    (...)

    das bale. hoe oud ben jij?? denk, weet ik wel zkr ouder dan ik:Y)
    ik zit in 2vwo... ben 13, binnenkort 14

    Ik ben 16 ;p en zit in VWO5

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 11:08 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik voel me zo vet kut :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hey mensen, heb ik nog wat gemist ??
    was de hele dag weg, naar Outdoor Valley :9~

    Hee

    Nu ben ik verdrietig (huil)


    -

    Wat is er? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stomme Jeroen.. :X

    Maar waarom voel jij je kut? :o


    -

    Naoom! reageer _O_


    -

    JIJ EERST _O_
    Nee, maar ik voel me kut omdat ik niet met jeroen kan praten.
    Maar vertel ;o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oh okee, bel hem gewoon met jullie huistelefoon stiekem (krul)

    Nou ik praatte met hem op msn en toen zou hij offline omdat een vriend van hem er was terwijl ik net met hem praatte dus ik zei dat ik dat niet leuk vond. Toen zei hij dat ik wel kon bellen dus dat deed ik, en toen vroeg hij of ik boos enzo maar dat was ik niet want had geen reden :') En toen vertelde hij dat hij zaterdag naar een feest toegaat en dan moet ik zaterdag dus naar huis ipv zondag.. en daar baal ik vet van want ik weet precies wat hij gaat doen op zo'n feest en dat wil ik niet (huil) Zei hij dat hij het ook kut voor mij vond maar hij moest keuzes maken. Dus ik had eigenlijk al tranen want ik kan hier echt niet tegen.. :X Nu vind hij zichzelf een klootzak omdat hij mij dit aandoet maar anders komt hij nergens meer. Ging hij argumenten zeggen waarom hij wel heen zou moeten gaan en ik zei dat hij geen argumenten moest zeggen enzo. En hij is dus vrijdag jarig en zaterdag viert hij het en dan komt er ook vriend van hem en zijn we dus niet alleen die dag enzo.. Nu voel ik me kut en heb geen zin meer in het weekend.


    -

    Maar kun je dan niet mee naar dat feest?
    En wat doet ie dan op zo'n feest? Heb wel een vermoeden, maar weet niet zeker of ik het goed heb.
    Maar dat zou ik dus oook niet pikken >< Of iig niet leuk vinden. Ik snap het wel hoor jac.. ;(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het is een dubstep feest en zulk soort muziek vind ik geen flikker aan dus dan zou ik mijn geld verspillen.
    Nou hij kan totaal niet tegen drank maar dan gaat ie dat toch doen en word dus dronken als wat.. en hij gaat blowen natuurlijk ><
    Nu heb ik daar niks over te zeggen want de afgelopen 2 weekend deed ik gezellig met hem mee maar toch, als ie het doet als ik er niet bij ben vind ik gewoon niet zo fijn.
    En dan zit ik zaterdag avond dus de hele tijd met hem in gedachten wat hij wel niet allemaal zou doen. En ik ben echt zó ontzettend bang dat hij zo onder invloed is dat ie vreemd zou gaan.. :'(


    -

    Dat snap ik echt heel goed. Kunje dan niet toch meegaan? Anders heb je echt een kutavond jac. Beter een kutavond bij hem dan een kutavond in je eentje op de bank en dat je allerlei rampscenario's bedenkt. Dat heb ik ook een keer gehad en de volgende dag ben ik nog boos geworden op jeroen ook dus dat zou ik niet doen :x
    Daarom heb ik toen ook gevraagd of Jeroen niet meer wilde blowen. Ik doe het zelf namelijk ook niet & ik ben stiekem ook bang dat ie dan rare dingen zou gaan doen, dus nu doet ie het niet meer. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.