Hagelslag schreef:
(...)
My evening can't be blessed, only friday is blessed.
Nouja, ik bouw iig op meer mensen dan mezelf. Anders wordt het een beetje ongezond. De rest maakt bij mij wel wat uit, anders dan maak je toch geen vrienden of what so ever. 8D
Je begrijpt me verkeerd. Vrienden is logischerwijs iets waar een mens behoefte aan heeft. Maar ook daarin zul je regelmatig zien of later misschien nog wel ontdekken dat er maar heel weinig mensen zijn die je echt kunt vertrouwen of die er zijn wanneer het nodig is.
En dan heb ik liever geen/weinig vrienden(die ik goed kan vertrouwen) dan een hele berg waar je op gezelschap na niet veel aan hebt. Maar goed, dat is mijn mening.
Verder heeft dat ook niet veel met de discussie te maken eigenlijk. ^^
Wat voor mij op dit moment 'belangrijk' is, is dat iedereen weer een beetje kalmeert en het laat gaan. Want zoals gezegd is dit inderdaad internet en ken je elkaar (meestal)(zo goed als) niet. Waarom zou je je er dan iets van aantrekken?
Voor je het weet is er een hoop ellende en heb je niet alleen ruzie maar ligt ook het hele forum weer overhoop met als eventueel gevolg weer geban.
Ja, dat is ver op de zaken vooruit denken, maar zo beginnen zulke dingen wel helaas.
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell