• -

    [ bericht aangepast op 8 nov 2010 - 19:55 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Dit is absoluut geen gezeik.
    Je moeder drink teveel, ze slaat je en je voelt je minderwaardig. Dit kan zo niet doorgaan...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    vind het echt klote voor je... zou je nergens anders terecht kunnen? bij familie?

    Dat vind ik echt helemaal niet kunnen van je moeder. Praat er eens met een vriend of vriendin over. Of met je opa of oma, des noods met de vertrouwenspersoon van school. Want wat je moeder zegt is echt niet goed. Maar is er iets gebeurt waarom ze zo doet?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je hoort dit echt aan een vertrouwenspersoon te vertellen, want zo kan het echt niet verder hoor. Mss eerst aan een vriendin/familielid en daarna aan iemand uit het CLB?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Smartiepants schreef:
    Dit is absoluut geen gezeik.
    Je moeder drink teveel, ze slaat je en je voelt je minderwaardig. Dit kan zo niet doorgaan...

    Het is niet zo dat ze me mishandelt maar haar klappen voel je toch wel goed. En ik weet dat het niet normaal is maar ik weet gewoonweg niet wat ik moet doen. Ik wil niet ergens in een tehuis geplaatst worden of zo, en naar familie kan uik niet want die wonen in het buitenland. Als zij weggaat heb ik niemand


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Blessed schreef:
    Je hoort dit echt aan een vertrouwenspersoon te vertellen, want zo kan het echt niet verder hoor. Mss eerst aan een vriendin/familielid en daarna aan iemand uit het CLB?

    CLB?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    aha!
    dat had ik vroeger ook alleen dronken mijn ouders niet.
    ik zou maar een keer mooi een flinke klap terug geven ,
    en zeggen wat je er van vind want omdat het je moeder is geef je te veel om haar door zo iets te gaan haten


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Dit is echt geen gezeik wat je nu doet.. jij wordt om het kortweg te zeggen mishandeld, niet fysiek maar mentaal. Ze schreeuwt dingen tegen je waardoor jij je als een minderwaardige kunt bekijken en serieus je moet hier met iemand over praten en actie ondernemen, want dit kan zo dan niet langer hoor.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dit is niet normaal, weet je.
    Als je moeder je slaat en je constant uitmaakt is er echt een groot probleem.
    Ik hoop echt dat je een vriendin of familielid hebt die je hiermee kan verder helpen.
    Maar in ieder geval, laat het niet voor wat het is.


    effort never betrays you

    mijn pa drinkt ook veel, maar niet zo da hij me begint uit te schelden. praat erover met je vriendinnen, bel AA ofzo, en vraag daar hulp.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik vind het echt super erg voor je, weet je. ö Je moeder heeft geen enkele reden om je zo te behandelen, zo tegen je te doen, of zelfs nog maar zo over je te denken. Ik ben er zeker van dat je een hele goede dochter bent, dus ik snap niet waarom ze haar dochter zo behandeld. Kan je bij niemand terecht? Om hier misschien gewoon over te praten, of misschien wel mensen die je kunnen helpen? Je vrienden, je lief als je die hebt, je zus of broer als je die hebt, je papa, verdere familie? Of misschien kan je op school eens langs gaan bij het CLB. Dat zijn mensen die zich met niets anders bezighouden dan met de problemen van leerlingen. En ze mogen dit aan niemand anders vertellen, dus bij hen kan je zeker en vast terecht. Anyway: ik hoop echt dat het snel weer beter gaat met jou en met je moeder. Veel succes.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    CLB?

    Centrum voor Leerlingenbegeleiding

    Ik zou met een vertrouwd persoon gaan praten. in België heb je ook nog het JIC en JAC en ook kinder/jongerentelefoon, ik weet niet wat dat in NL is, maar daar kun je altijd ook mee praten en advies vragen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ga naar de GGD die kunnen er wat aan doen. jou moeder kan er heel veel gezeik mee nemen en het verneukt jou toekomst doe er wat aan.


    Some angels have no wings.

    als ik jou was zou ik met je familie, vrienden of met je mentor gaan praten. iemand die je kan helpen in ieder geval. durf ze in vertrouwen te nemen. sterkte...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Nadineex schreef:
    aha!
    dat had ik vroeger ook alleen dronken mijn ouders niet.
    ik zou maar een keer mooi een flinke klap terug geven ,
    en zeggen wat je er van vind want omdat het je moeder is geef je te veel om haar door zo iets te gaan haten

    Dat heb ik al zo vaak gedaan maar het is gewoon zinloos.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.