• Haii...
    Ik had dus eergisteren ofzo een topic gemaakt hier waarin ik vertelde dat hij eindelijk mocht blijven slape,:D Wel, ik heb zo'n voorgevoel dat dat nu nooit meer gaat mogen ofzo:S
    Het zit namelijk zo, we zijn thuisgekomen tegen half 3 en gaan slapen om 3u... Dus hadden we uitgeslapen tot ongeveer 11u ofzo... En toen naja, mijn vriend en ik waren *kuch*seks*kuch* aan het hebben toen er op de deur geklopt werd en vlak derna kwam papa binne:S Natuurlijk is mijn vriend zo snel mogelijk van mij af gegaan, maar naar mijn weten niet snel genoeg... Want hij keek al kwaad:S En nu durf ik mijn pa dus ECHT niet meer onder ogen komen vandaag...
    Damn, kvoel me zo stom nu e...
    *Sorry, moest k ffe kwijt*

    Xx(K)

    Mijn vader kwam binnen zonder te kloppen, toen ik en mijn nu ex-vriendje bezig waren. Hij vond het wel grappig, haha :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Daarom moet je dat dus altijd doen als er niemand thuis is of op zijn minst de deur op slot doen.


    your eyes are like stars in the night.

    Aye... Genant


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet hoe je je voelt, ongeveer dan toch. Ik heb het ook al gehad; Ze klopten op de deur, maar ik zei snel 'niet binnenkomen' en toen waren ze boos. Haha, gelukkig kwamen ze niet binnen want we waren allebei nogal naakt. Dat van jou is natuurlijk een beetje erger. Gunt je vader je dan geen privacy? Met dat hij binnenkomt ook al heeft hij geen toestemming? En ik zie dat je 17 bent, dus je bent toch al oud genoeg om te weten wat je doet. Het komt wel goed. Je vader moet nu even beseffen dat je 17 bent en dat het normaal is dat je wat meer wil met je vriend dan alleen maar kussen en dergelijke. Het is natuurlijk wel kut dat hij jullie gezien heeft..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    oooh fuck, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Sorry. (a)


    It's time to be happy again.

    Happysnail schreef:
    Aye... Genant


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oepsie...
    Achja, dat overkomt iedereen wel is =']
    Succes ermee nog ..


    Life is hard and then we die

    Poseidon schreef:
    Daarom moet je dat dus altijd doen als er niemand thuis is of op zijn minst de deur op slot doen.

    Naja,, normaal is er niemand thuis op zondag... Mama en papa gaan dan altijd naar moeke mijn broer naar zijn liefke en mijn zus, ja die komt NOOIT binne as myn lief ter is xP En een sleutel van de deur heb ik niet dus de deur op slot doen gaat ook niet...

    Daaaamn, dat doet me denken aan het zelfde probleem wat ik heb gehad.
    Gewoon naar je ouders toe gaan. En doen of er niks is gebeurt!

    Poseidon schreef:
    Daarom moet je dat dus altijd doen als er niemand thuis is of op zijn minst de deur op slot doen.


    Of goed opletten of er niemand boven komt. (krul) Of tja, je kunt ook gewoon buiten seks gaan hebben, dan word je in ieder geval niet betrapt door je ouders. :"D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Happysnail schreef:
    Aye... Genant


    Hope goes lost but never dies.

    Oeeh. Ik zou me doodschamen :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Poseidon schreef:
    Daarom moet je dat dus altijd doen als er niemand thuis is of op zijn minst de deur op slot doen.


    Life is a beautiful struggle

    Dat heb ik ook gehad hoor mijn moeder had me betrapt met mijn vriend..
    We waren eh ook bezig:$ ze had ook niet geklopt ze keek me aan. en ze zei: Er af jij" schreeuwde ze ik schaamde me ook kapot dus ik ken het gevoel ook.. Maar he je bent oud genoeg, en toch maar met je vader erover praten..
    Maar eh sterkte en succes ermee. Ik bedoel het goed hoor..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Happysnail schreef:
    Aye... Genant


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?