• Haii...
    Ik had dus eergisteren ofzo een topic gemaakt hier waarin ik vertelde dat hij eindelijk mocht blijven slape,:D Wel, ik heb zo'n voorgevoel dat dat nu nooit meer gaat mogen ofzo:S
    Het zit namelijk zo, we zijn thuisgekomen tegen half 3 en gaan slapen om 3u... Dus hadden we uitgeslapen tot ongeveer 11u ofzo... En toen naja, mijn vriend en ik waren *kuch*seks*kuch* aan het hebben toen er op de deur geklopt werd en vlak derna kwam papa binne:S Natuurlijk is mijn vriend zo snel mogelijk van mij af gegaan, maar naar mijn weten niet snel genoeg... Want hij keek al kwaad:S En nu durf ik mijn pa dus ECHT niet meer onder ogen komen vandaag...
    Damn, kvoel me zo stom nu e...
    *Sorry, moest k ffe kwijt*

    Xx(K)

    Elphaba schreef:
    (...)Dat laat je je vriendje onderaan je raam in een mandje bezorgen. Dan laat jij een touw naar beneden, knoopt hij het eraan vast en kan je het naar boven halen ^^

    Hahah ja! Maar dan zou ik vragen of ie zelf in het mandje komt zitten zodat we nog een keer betrapt kunnen worden. (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Woow. Yeah, ik zou me ook kinda schamen O_o
    Maar waarom zeg je je ouders niet gewoon dat ze je niet moeten storen? Dat zou wel redelijk duidelijk moeten zijn als jij en je vriend in een kamer zitten of ben ik nu dom?


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    (...)
    Die zin daaronder staat het einde van de zin (krul)

    Awh, pretbederver (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough