• Mijn beste vriendin zit sinds dit jaar in de chiro. Zelf heb ik echt een hekel aan de chiro, scouts en eendert welke jeugdbeweging. Nu... Ze hebben vandaag vriendjesdag en iedereen is verplicht iemand mee te brengen. Ze vroeg of ik mee zou gaan en ik heb ja gezegd. Waarom? Niet omdat ik het leuk vind (volgens mij gaat het echt dik tegenvallen, ik ken daar behalve haar niemand), maar omdat ik de laatste tijd al veel heb moeten afzeggen en haar niet nog eens wil teleurstellen. Nuja, ik ga er het beste van maken. (:

    Maar mijn probleem: Wàt moet ik nu in hemelsnaam aandoen? Zij gaat haar uniform aandoen, maar dat heb ik uiteraard niet. En worden je kleren soiso vuil in de chiro of eigenlijk niet? Ik weet écht niet wat ik moet aandoen... Hulp gezocht dus. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Zit hier niemand zelf in een jeugdbeweging? (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    wát is de chiro? xD


    It ain't broke, so don't fix it.

    Cloudburst schreef:
    Zit hier niemand zelf in een jeugdbeweging? (cat)

    Lol een mod die d'r eigen topic gaat bumpen. x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Lol een mod die d'r eigen topic gaat bumpen. x'DD


    Haha, nee eigenlijk wilde ik het toevoegen maar ik had geen zin om mijn begintekst nog aan te passen. Maar dankjewel om me erop te wijzen, haha, ik zal het nooit meer doen. (krul)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Als chiro hetzelfde is als scouting, zou ik als ik jou was gewoon kleren aandoen die een beetje vies mogen worden. (: Geen idee wat jullie gaan doen, maarja.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik zou zeggen: een oude jeansbroek en gewoon een t-shirt die vuil mag worden. Maar volgens mij is de chiro niet zo erg als de scouts waar je sowieso vuil wordt. (:


    All was well.

    Ehm, iedereen die al lid is moet uniform aan maar als je nieuw bent hoef je in principe niks speciaals aan, maar wel kleding die eventueel vies mogen worden is wel slim.


    your eyes are like stars in the night.

    Wat is een chiro? Gewoon een soort scoutingclub?
    Anders zou ik iets van een spijkerbroek aandoen, met een normaal topje en vest/sweater eroverheen. En voor de zekerheid gewoon een joggingsbroek mee en een extra shirtje.
    Vraag anders aan je vriendin wat handig is?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oké, dankjewel. Ik ga gewoon één van mijn jeansbroeken met een T-shirt aandoen. Ik zet een slotje. (:


    If we had not a soul, music would have created it.