• Een lange brief schrijven met een van mijn grootste geheimen eraan, en die aan een met helium gevulde ballon hangen, en die dan buiten loslaten. Ik weet niet waarom maar dat lijkt me best wel vet. :'3 En ik ga dat sowieso een keer doen.

    Wat willen jullie ooit heel graag eens doen?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Pff, zoveel dingen x'D Naar Amerika, Japan, Australië en New Zealand, briefjes met quotes achterlaten in biebboeken... Zulk soort dingen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat lijkt me ook cool! ö
    Verder wil ik nog eens naar een high school in Amerika of Nieuw-Zeeland, en een boek uitgeven.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik weet het niet wat ik ooit nog wel zou willen doen. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Enough schreef:
    Pff, zoveel dingen x'D Naar Amerika, Japan, Australië en New Zealand, briefjes met quotes achterlaten in biebboeken... Zulk soort dingen (:

    Facking hell, die laatste is goed.

    Graffitiboodschappen achterlaten op muren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wauw... Dat klinkt echt goed...

    Ik wil een keer gewoon op een vliegtuig stappen en ergens heengaan, of kleine intieme dingen van mezelf ergens opschrijven en overal&nergens achterlaten

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 17:13 ]


    Fat chance.

    wou, cool!

    Ik wil een keer, ooit de wereld rond, op uitwisseling naar Amerika en dat soort stuff :') En eigenlijk ook een keer aan audities meedoen terwijl ik niet kan zingen XD


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Ik wil zoveel nog doen. (':


    Alleen maar tranen van geluk

    Grey schreef:
    Ik wil zoveel nog doen. (':

    Ik zou willen doen wat m'n hard me ingeeft en ik zou wel eens vandaag willen leven i.p.v leven voor mijn toekomst.
    En vooral zou ik willen me zelf te kunnen zijn zonder bang te zijn voor anderen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik? zoveel. gelukkig worden.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Met een jongen kussen in de gietende regen.


    We'll never be as young as we are tonight

    Okey nu breng je me op een idee (A)


    dream, dare, fly!

    Grey schreef:
    Ik wil zoveel nog doen. (':

    Verhuizen naar New York om daar te gaan leven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil zoveel dingen doen; Kerstmis vieren in Londen, op roadtrip gaan in de USA, een maand bij Weta werken in Nieuw-Zeeland, een jongen kussen in de gietende regen, op erasmus gaan, acteren, praten met Richard Taylor, praten met Carmine Giovinazzo,...


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California