• Ja er is hier kermis en een vriendin vroeg ik of meeging.. Dus had ik nee gezegt omdat ik echt nergens in durf.. Ik durf zelfs niet in de kinderachtbaan in duinrell :X maargoed..

    Durven jullie in alle attracties??


    My heart is yours and so am I

    Ik durf in alles, ook al ben ik altijd heel bang als ik instap :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Girasole schreef:
    Nee.. In achtbaans krijg je me niet in.. Reuzenrad hangt af van de hoogte ( Heb hele erge hoogtevrees :x)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik durf het meeste. Enkel zo'n grote hamer en een piratenschip dat op en neer gaat durf ik niet.
    (Ik durf enkel in het Piratenschip als ik in het midden zit. :'D)
    Op een kleine hamer durf ik wel, dat is geweldig! :3


    Let the Night embrace you

    Ik durf in alles, behalve wat over de kop gaat :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik durf op de meeste dingen. Maar niet in die megamoge dingen. Dat zal waarschijnlijk toch voor binnen een paar jaartjes zijn denk ik 8D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik vind 't wel vet allemaal, behalve een sledge hammer en een houten achtbaan. No thanks.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik durf in alles, en vind het ook niet eng. Ik vind het juist leuk :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik durf volgens mij wel in alles. ;D


    Everything is worse without music.

    ik durf niet in achtbanen die over de kop gaan,
    maar ik durf wel in die schommelschepen die over de kop gaan en de rest

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 12:28 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik durf ik alle atracties en ook al durf ik het niet dan laat ik me mee slepen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind dingen die over de kop gaan wel eng, maar meestal weten anderen me er wel in te krijgen :'D
    Maar in Slagharen is er bijvoorbeeld die achtbaan die over de kop gaat en daar zit je maar met een zo'n stang vast o.o Daar ga ik echt nooit meer in. D:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben nog nooit overkop geweest. *shame*


    If we had not a soul, music would have created it.

    allemaal behalve bij een kermis. ik vindt het leuk om bang te zijnxD. maar bij een kermis......val ik dood neer


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Op zich wel. Wij hebben ook een booster op de kermis; die gaat over de kop en je draait rond en zo, en ik denk dat ik er op zich wel in durf, maar ik weiger het gewoon te doen :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik durf alles denk ik. Maar als het in drie soorten bewegingen tegelijkertijd overkop gaat, dan schuif ik ergens anders aan.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO