• Elk jaar doen we zo met onze school wat ze een ' vaardigheidsstage ' noemen. Elk jaar gaat naar een verschillend land. Vorig jaar zijn we naar Parijs geweest en dit jaar gaat het 4de jaar naar Berlijn ! Zondag ochtend om 7 uur vertrekken we met de bus( 10 uur rijden ). Joehoe ! >.< We verblijven in een jeugdherberg en ik heb er super veel zin in want met vriendinnen is dat altijd tof , niet ? Maar mijn vraag is we gaan ook soms vrij mogen lopen en weten jullie leuke plekjes winkels zijn ? En x') Zijn jullie al in Berlijn geweest en hoe was het ? =D Oja we gaan ook naar een concentratiekamp.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 19:46 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    MODS ZIJN SUPERLIEFFFFF :9~


    Your call, Detective Shinypants.

    ECHT EH ! ;O


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik ga zo tv kijken dude (krul)


    Your call, Detective Shinypants.

    Al 2x en dit jaar ga ik voor de derde keer.
    Overal zijn wel leuke winkeltjes, en wat je zeker ook moet doen bij mooi weer 's avonds als het schemert, is op de Reichstag gaan staan. (gratis)
    In de metrostations zijn ook leuke shoppingcenters enz. (Ik denk vooral Hauptbahnhof, maar ben niet zo goed in namen)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Betrapt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    > Slotje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.