• Ik vertrek straks naar zee om een weekend te gaan zeilen. Maar dat betekent dus dat ik nu al mijn huiswerk moet doen en dat ik een weekend niet op de computer kan, haha. (':

    Wat ga jij dit weekend doen?


    Only losers can act the way you do

    Mijn ouders gaan op weekend, dus ik blijf alleen achter met m'n broer.:Y)


    effort never betrays you

    het weekend leven, maar ht gaat altijd zo snel voorbij.

    -

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 2:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Gisteren even gewinkeld en naar scouting geweest. Vandaag mijn kamer opruimen en de hele stapel huiswerk maken die me roept.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gisteren met een vriendin gaan chillen, en vandaag niets nuttig doen & ook nog ergens leren --'


    Beeeeeeeesje :-)

    Gisteren: Shoppen, Msn, Quizlet, Film kijken

    Vandaag: Huiswerk maken, Film kijken, naar de schaapjes toe (mijn gewoonte om iedere zondag oud brood aan de schapen bij ons in de buurt te voeren)

    Het weekend vliegt gewoon voorbij en dat vind ik echt helemaal niks!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    film(yeah) en snel leren (huil)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gisteren fotoshoot gehad, gewerkt, concert & daarna uit geweest. Vandaag huiswerk & bij een vriend eten.


    Life is hard and then we die

    Vrijdag ben ik met een vriendin naar de stad geweest, shoppen, friet gegeten, Jackass&Dudesons gekeken enzo. Gister was er bezoek, vandaag: HUISSSSWERK en lekker gamen.

    :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Leren.... en cijfers ophalen XD


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'

    Mijn vriendje platknuffelen omdat ik hem zo gemist heb :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    uit eten met familie voor m'n oma's verjaardag, mijn best friend zien maar vooral... mijn crush zien! :9~

    [ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 20:45 ]


    dream, dare, fly!