• Ja, door mijn ouders. Gisteravond had ik ruzie met mijn zus, omdat ze toen ze thuiskwam meteen begon te schelden enz, en mijn ouders waren er niet, dus toen zei ze 'Ja het luie varken gaat toch niet meehelpen met de afwasmachine uitruimen, dus ik doe het wel alleen' Dus ik denk 'Oke.' en ik blijf zitten. Ik ga haar dus echt neit helpen als ze zo doet. Dus toen kwam mijn vader thuis, en begon ze zielig te doen, en ze zeggen ja ik vroeg gewoon aardig of ze wou helpen en dat doet ze niet. Dus toen was ik boos naar boven gelopen, en toen kwam mijn moeder thuis, en kwam naar boven en zei dat ik naar beneden moest komen. Ik zei nee, want a. Ik wou het niet met haar uitpraten, omdat ze het altijd flikt, en ze verdraait altijd het verhaal, zodat zij de zieligerd is en ik de bitch. En toen kreeg ik straf, en geen eten s'avonds. En toen gingen ze me allemaal negeren, en mijn zus bleef gewoon doorgaan. Ik snap niet eens wat ik altijd fout doe. Oké, ik jank hier best wel zo, want nu negeert mijn moeder me zelfs enz.

    Dank je dat je dit leest, want ik moet dit wel even kwijt.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 9:55 ]


    SLOAN.

    Wow, al die straf dingen zijn nogal overreacted o.o I mean, geen eten o.o negeerd worden o.o Da's écht overdreven!
    Maar dat doet m'n zusje ook altijd, altijd maar schelden en op een boze manier praten enzo, zeg ik er wat van; gaat mama zich ermee bemoeien -.-' irritatie
    Alleen ben ik dan uiteindelijk altijd degene die de afwasmachine enzo moet doen -.-;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    auwww.....die is echt gemeen 0.o. gelukkig doet mijn zus dat nietxD
    maar..je moet echt is een keer praten met je ouders en je zus. en anders gaa je gewoon het zelfde spelletje spelen. (1 keer gedaan.......maar ik zou het niet gebruiken)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wtf, ik reageer altijd hetzelfde :'D
    & Ik zou gewoon naar de cafetaria gaan. Like, geen eten krijgen is mishandeling.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen eten? Like wtf?! Hoe boos je ook bent, je geeft je kind toch gewoon eten o_O?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 20:32 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat is inderdaad oneerlijk!
    Ik snap dat je je gekwetst voelt. Niemand heeft het recht om je zo te behandelen, zonder eerst jouw kant van het verhaal te horen. Ik zou eerst eens rustig met je ouders gaan praten, zonder dat je zus erbij is of erbij kan komen, en hun rustig uitleggen wat er is gebeurd. Niet schreeuwen of onduidelijke opmerkingen. Gewoon de waarheid.;)
    En onthoudt dat hoe vervelend familie soms kan zijn, dat ze altijd van je zullen blijven houden! <3 Niemand doet jou expres pijn. Mensen zijn gewoon niet altijd aardig. Maar ze houden wel van je!

    Succes & sterkte! <3
    Je bent een parel zoals je bent, hoor.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3