• Ik ben een tijdje geleden in een serie begonnen: Pretty Little Liars...
    Iemand die het ook leest en het net zo leuk vind als ik? (H)
    En anders: het is een echte aanrader!! (het is een serie van 9 delen, de eerste 5 zijn al in het nederlands verschenen. De rest moet nog vertaald worden)


    Life is what you make it

    Ik heb ze alle 5 gelezen, en ik heb een site waar je ze alle 9 kunt lezen maar wel in het engels =D

    en de serie is ook geweldig. (:

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 19:36 ]


    --

    Ik heb een boek gelezen, vond het wel redelijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb de eerste 4 wel gelezen.
    Het zijn verslavende boeken..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Waar gaan de boeken precies over?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kijk de serie :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb een deel gelezen maar 't sprak mij niet echt aan ;x

    Spain schreef:
    Waar gaan de boeken precies over?

    Het gaat over een heel knap meisje, Alison, en zij kiest op een dag een aantal nieuwe vriendinnen uit, Spencer, Emily, Aria en Hanna, en zij zijn helemaal niet populair. Maar doordat zij bij het vriendinnenclubje van Alison horen zijn ze dat wel.
    Maar dan verdwijnt Alison op een dag en iedereen denkt dat ze is weggelopen. En dan krijgen de vier vriendinnen smsjes van 'A' en zij denken natuurlijk dat dat Alison is (ook doordat in die smsjes geheimen staan die alleen Ali van hun wist). Maar als ze Ali dood terug vinden (waarschijnlijk vermoord) kan het Ali 'A' natuurlijk niet meer zijn. De vier vriendinnen gaan op zoek wie 'A' nou is en wie Alison vermoord heeft.

    Nouja, het is heel leuk (H)


    Life is what you make it

    Ik heb de serie gekeken en alle boeken gelezen (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Funk schreef:
    ik heb de eerste 4 wel gelezen.
    Het zijn verslavende boeken..
    idd, alhoewel 4 een beetje vaag werd


    Today will be Girl's Day party with you~

    Verslaafd zeg ik je!
    Ik moet nog aan 5 beginnen, die ligt op mn bureau xD

    Maar ik vind de TVserie slecht :X echt zo totaal anders dan de boeken en alles gaat veel te snel :X


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord, maar het lijkt me in ieder geval wel heel erg leuk dus ik zal gaan kijken of ik ze in de bieb kan vinden! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heel gaaf! Heb alle delen die in NL verschenen zijn al gelezen én ik volg de tvserie, jij ook?

    invincible schreef:
    Heel gaaf! Heb alle delen die in NL verschenen zijn al gelezen én ik volg de tvserie, jij ook?

    Ja, ik heb ook alle boeken in het NL gelezen, maar ik volg niet de tv serie... De boeken vind ik namelijk leuker :P


    Life is what you make it

    Ik vind het ook een hele leuke boeken serie ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik heb 1&2 gelezen, ze zijn wel leuk (:


    Vampire Heart.