• Ik zeg jullie allemaal gedag tot deze late avond (uur nog niet bekend). Ik heb namelijk een berg leerstof op mijn bureau liggen dat op me wacht om in mijn hoofd te kruipen (en dat gaat erg laaaangzaaaam bij mij).
    Dus wens me veel succes en als ik terug online kom (omdat ik de drang niet kon weerstaan), moet je me op kwade toon terug naar mijn bureau sturen.
    Deal? (krul)

    Wie van jullie heeft ook erg veel huiswerk te maken?


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik heb maandag geschiedenis toets
    ben vandaag terug gekomen van werkweek Tsjechie en zondag ben ik de hele dag weg
    wordt morgen een lekker leer-dagje dan.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 22:10 ]

    Ik doe mijn huiswerk altijd pas op zondag. Maar deze week heb ik gelukkig niet zoveel. Succes iig! :')


    Hope goes lost but never dies.

    God, ik dacht: 'nooo, wie laat Q nou weer in de steek?'
    en huiswerk? Uhm. vast wel. Ooit.


    It's time to be happy again.

    ik heb redelijk veel ;3

    Wiskunde, economie, biologie, Engels en een opdracht van het sectorwerkstuk afmaken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik! heel erg veel...
    ik heb al voor heel de week wiskunde opgekregen, ik heb natuurkunde, engels, duits, nederlands, frans, muziek allemaal nog staan, voor deze week alleen al:S

    maargoed. dealxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Volgende week heb ik alweer een toets Frans, toets wiskunde, toets aardrijkskunde, toets Nederlands en verder nog onwijs veel huiswerk.
    Hell to the no.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had voor morgen twee hoofdstukken Engels, een hoofdstuk geschiedenis, een hoofdstuk wiskunde en een hoofdstuk natuurkunde.
    Heel erg veel te veel >.< Alleen nog maar lopen werken dit weekend, nu alles klaar behalve wiskunde :D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb vast veel huiswerk, ik doe alleen niet veel :P


    Life is hard and then we die

    Bij mij valt het nu een beetje mee.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik moet ook nog heel veel doen, want ik loop achter; ik ben net ziek geweest.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik meot zelfs nog in mijn agenda kijkjen zo. maar dat wrod vast weer vlak voodat ik naar bed ga en dan word het zogtensvroeg op om het nog ff snel te maken., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    huiswerk ik word overspoelt

    te veeeeeeeeeeeeeel

    mijn agenda staat op ontploffen