• Wie kan uitleggen of je de stam+ t,d,dt doet, ik snap er geen bal van.
    alvast bedankt.
    (H)


    ailoveejoee.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Dat was dan niet de bedoeling. Ik begreep gewoon niet wat je bedoelde met je faxte en faxde en dus vroeg ik wat jij dan zou schrijven.


    Neen, ik bedoelde dat volgens de letters-van-'t-kofschip-regels gefaxt dan met een d zou moeten geschreven zijn. Maar blijkbaar hoort de x er ook bij en dat wist ik niet.


    I lost myself in FM airwaves

    Kusterbeck schreef:
    (...)

    Neen, ik bedoelde dat volgens de letters-van-'t-kofschip-regels gefaxt dan met een d zou moeten geschreven zijn. Maar blijkbaar hoort de x er ook bij en dat wist ik niet.

    Dan weet je het nu :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    Go betareaders.


    Wij zijn ook mensen, wij maken ook per ongeluk fouten. En ja, ik voel me stom dat ik het fout typte, maar dat gebeurd nou eenmaal af en toe.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Wij zijn ook mensen, wij maken ook per ongeluk fouten. En ja, ik voel me stom dat ik het fout typte, maar dat gebeurd nou eenmaal af en toe.

    Sorry, ik wilde je niet voor gek zetten :') Vroeg 't me alleen af.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Courtesan schreef:
    (...)

    Wij zijn ook mensen, wij maken ook per ongeluk fouten. En ja, ik voel me stom dat ik het fout typte, maar dat gebeurd nou eenmaal af en toe.

    Sorry, dat was mijn slechte humor die boven kwam. Ik bedoelde er niks mee. Natuurlijk kan iedereen eens fouten maken, we zijn geen goden toch? :')


    I lost myself in FM airwaves

    Happysnail schreef:
    (...)
    Sorry, ik wilde je niet voor gek zetten :') Vroeg 't me alleen af.


    Kan ik begrijpen, het komt ook aardig stom over. :')


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    Sorry, dat was mijn slechte humor die boven kwam. Ik bedoelde er niks mee. Natuurlijk kan iedereen eens fouten maken, we zijn geen goden toch? :')


    Als we dat toch eens zouden kunnen zijn ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Weet ge,,dé truc is doen alsof ge het kunt,,ik doe da ook =)
    Neeh,,we gaan niet klagen over het feit dat ik slechte punten heb voor dt-testen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'