• Wie kan uitleggen of je de stam+ t,d,dt doet, ik snap er geen bal van.
    alvast bedankt.
    (H)


    ailoveejoee.

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    In de laatste zes jaar middelbaar heb ik toch ook altijd geleerd dat het om de medeklinkers uit dat woord gaat, niet de klanken of whatever... :')

    Ja, ik ook^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (bijna) altijd is alles in de ik vorm eindigend op een d, bijvoorbeeld bij het woord worden, dan krijg je dus word. in de jij/zij/hij vorm komt er een t bij als er al een d staat, dus dan zou het wordt zijn.

    bij woorden zoals lopen krijg je er geen d achter natuurlijk maar een t bij de /jij/zij/hij vorm.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    In de laatste zes jaar middelbaar heb ik toch ook altijd geleerd dat het om de medeklinkers uit dat woord gaat, niet de klanken of whatever... :')

    Ik bedoel van je werkwoord. Maar goed, je hebt vast gelijk. Al vraag ik mij af of jij faxde schrijft ipv faxte, want fax eindigt met een x, een letter die niet in' t kofschip staat, maar waarvan de klank eindigt op een s, een klank die wel in 't kofschip staat ... Nu jij?


    I lost myself in FM airwaves

    De betareaders hebben daar iets voor gemaakt ofzo, klik hieer .


    Get back motherfuckerz'

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    Ik bedoel van je werkwoord. Maar goed, je hebt vast gelijk. Al vraag ik mij af of jij faxde schrijft ipv faxte, want fax eindigt met een x, een letter die niet in' t kofschip staat, maar waarvan de klank eindigt op een s, een klank die wel in 't kofschip staat ... Nu jij?

    't kofschip is niet helemaal volledig want de x moet daar nog bij^^
    Ik heb vorig jaar iets gezien van taxi-nog iets :')
    Ik denk dat jij bedoelt dat je bij bv. "geloven" moet kijken naar de "v" en niet naar de "f" van "ik geloof"


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    't kofschip is niet helemaal volledig want de x moet daar nog bij^^
    Ik heb vorig jaar iets gezien van taxi-nog iets :')
    Ik denk dat jij bedoelt dat je bij bv. "geloven" moet kijken naar de "v" en niet naar de "f" van "ik geloof"

    Neen, bedoel ik niet.
    En ik ben er van overtuigd dat ik gelijk heb, want ik zag het vandaag tijdens Nederlands en ik ben er zeker van dat mijn leerkracht het niet verkeerd zal uitleggen.


    I lost myself in FM airwaves

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    Neen, bedoel ik niet.
    En ik ben er van overtuigd dat ik gelijk heb, want ik zag het vandaag tijdens Nederlands en ik ben er zeker van dat mijn leerkracht het niet verkeerd zal uitleggen.

    Maar bedoel jij dan dat je faxde schrijft?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Het is officieel ook 't ex kofschip


    *insert philosophical cringe expression here*

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Maar bedoel jij dan dat je faxde schrijft?

    Neen. Oh laat ook maar, ik kan dit niveau van jullie niet aan.


    I lost myself in FM airwaves

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    Neen. Oh laat ook maar, ik kan dit niveau van jullie niet aan.

    Ahum, ben jij aan het zeggen dat ik dom ben of zo?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Er is hier ook een speciaal spelling en grammatica topic voor, gemaakt door de béta-readers. Zoals eerder al gezegd ^^

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 20:08 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ahum, ben jij aan het zeggen dat ik dom ben of zo?

    Neen, maar jullie behandelen mij precies wel zo, aangezien alles wat ik zeg verkeerd blijkt te zijn.
    Ik ga niemand hier beschuldigen van dom te zijn.
    Ik weet best ook wel hoe je gefaxt schrijft, of alle andere dingen die daarmee te maken hebben. Ik deel alleen de dingen mee die ik in de afgelopen 48 uur op school heb gezien en als die mij dan verkeerd zouden aangeleerd zijn, is dat niet mijn schuld, maar die van mijn leerkracht.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 20:01 ]


    I lost myself in FM airwaves

    Courtesan schreef:
    Er is hier ook een speciaal spelling en grammatica topic voor, gemaakt door de béta-readers. Zoals eerder al gezegt ^^

    Zeg je dat nou opzettelijk met een "t"? o_O


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    Neen, maar jullie behandelen mij precies wel zo, aangezien alles wat ik zeg verkeerd blijkt te zijn.
    Ik ga niemand hier beschuldigen van dom te zijn.
    Ik weet best ook wel hoe je gefaxt schrijft, of alle andere dingen die daarmee te maken hebben. Ik deel alleen de dingen mee die ik in de afgelopen 48 uur op school heb gezien.

    Dat was dan niet de bedoeling. Ik begreep gewoon niet wat je bedoelde met je faxte en faxde en dus vroeg ik wat jij dan zou schrijven.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Happysnail schreef:
    (...)
    Zeg je dat nou opzettelijk met een "t"? o_O

    Go betareaders.


    I lost myself in FM airwaves