• Nou de titel zegt het al
    Dus gooi alle last van je schouders en droop het hier miss lucht het op ;)
    Dus laat miss voor maar ff alle zorgen hier ff kwijt
    Alleen als je het kwijt wil en laten zien natuurlijk;)
    Een woede aanval of iets verdrietigs of iets waar over je twijfel alles mag je hier achter laten ;)

You can't touch music but music touch you

(...)
    awel ik heb da probleem ook.
    ik ben hetero maar dat ik zat ben begin ik meer bi te worde Oo
    ja...

(...)
    Ja hem mag ik wel hij is wel lachen ;)

Ik wil ook een oudere broer. Mijn tweeling is dood gegeaan in mijn moedersbuik anders was ik tweeling geweest!

The perfect man is gay...

(...)
    Ik wil ook een oudere broer. Mijn tweeling is dood gegeaan in mijn moedersbuik anders was ik tweeling geweest!
    aahhh... da's zielig... (K)

Mijn broer acepteerd gewoon wat ik ben enzo ,aar mijn zusje die is nu 15 dat is gewoon een huppelkut en loopt mij styl een beetje belagelijk te maken om te zeggen dat ik een manwijf ben enzo

:S Vreselijk kind dan!

Mijn broer acepteerd gewoon wat ik ben enzo ,aar mijn zusje die is nu 15 dat is gewoon een huppelkut en loopt mij styl een beetje belagelijk te maken om te zeggen dat ik een manwijf ben enzo
    o.o heozo respectloos!

Ja ik heb af en toe mijn jongens kanten xD

xD
    ik ook xD

(...)aahhh... da's zielig... (K)

Ach this wel jammer maar je leert er mee leven ik mis soms wel wat maar dat went gewoon (K)

ja ik mag haar echt niet maar soms ook wel maar dat is maar heel af en toe xD

xD
    ik ook xD

Ik ook xD

(...)
    Ach this wel jammer maar je leert er mee leven ik mis soms wel wat maar dat went gewoon (K)
    was je een één of tweeeiige tweeling?

hhmm

xD Ik heb een broertje en zusje van 7 en ja die mag ik ook niet echt ze zijn vervelend.

(...)
    xD Ik heb een broertje en zusje van 7 en ja die mag ik ook niet echt ze zijn vervelend.
    ik ben enigstkind...