• Nou de titel zegt het al
    Dus gooi alle last van je schouders en droop het hier miss lucht het op ;)
    Dus laat miss voor maar ff alle zorgen hier ff kwijt
    Alleen als je het kwijt wil en laten zien natuurlijk;)
    Een woede aanval of iets verdrietigs of iets waar over je twijfel alles mag je hier achter laten ;)

You can't touch music but music touch you

(...)
    Maar je kan het ook van je af schrijven helpt ook! ;) [/Omg ik heb net een foto van walibi gezien van wat vriendinnen en ik ik ben daar zo lelijk o.O]
    Probeer ik ook, maar al mijn verhalen lijken te veel op elkaar, en op mijn leven:
    óf een perfecte vader, die ik wil, óf een afshcuwelijke vader, die ik heb
    óf een perfecte rol, die ik wil, óf een afshcuwelijke rol, die ik heb
    óf een perfecte vriend, die ik wil, óf geen afshcuwelijke vriend, dat ik heb

(...)
    Dat zal heus niet weet je hoeveel mensen zich zelf lelijk op foto`s vinden enzo terwijl je er dan juist hardstikke leuk op staat ;)

Maar deze foto is gewoon lelijk maar omdat veel mensen willen weten hoe ik eruit zie heb ik hem in mijn fotoboek gezet o.O

The perfect man is gay...

(...)Probeer ik ook, maar al mijn verhalen lijken te veel op elkaar, en op mijn leven:
    óf een perfecte vader, die ik wil, óf een afshcuwelijke vader, die ik heb
    óf een perfecte rol, die ik wil, óf een afshcuwelijke rol, die ik heb
    óf een perfecte vriend, die ik wil, óf geen afshcuwelijke vriend, dat ik heb

Ja dat ken ik. Ik heb wel leuke ouders maar tsjaa soms zie je het leven gewoon even niet zitten!<3

(...)
    Ja dat ken ik. Ik heb wel leuke ouders maar tsjaa soms zie je het leven gewoon even niet zitten!<3
    Mijn moeder is super, mar mijn vader is echt erg... Hij lat me gewoon stikken, maar mij best! Ik wil hem nooit meer zien...

(...)

Dat heb ik ook wel hoor ;)
    iedereen denk wel eens ;)

Maar eigenlijk mis ik hem ook wel :(

(...)Mijn moeder is super, mar mijn vader is echt erg... Hij lat me gewoon stikken, maar mij best! Ik wil hem nooit meer zien...

ja mijn ouders zijn gescheiden
    dus ik weet niet echt hoe dat is;)
    tenzij jouw ouders natuurlijk ook zijn gescheiden dan weet ik het wel ;)

Maar eigenlijk mis ik hem ook wel :(

Dat kan ik me voorstellen. Mijn beste vriendin heeft hara vader veloren toen ze 9 was hij is dood gegaan onder het duiken. Het laatste wat ze van hem hoorde was ''Slaap lekker en tot morgen!'' Nouja ze heeft dus geen afschijd kunnen nemen . En ze mist hem ook vaak. Maar probeer je moeder dan als je moeder en je vader te zien!

Maar dat vind ik ook iri hoor weet je wel niet hoevaak mijn moeder een nieuwe vriend heefd echt scheit iri vind ik dat

Maar dat vind ik ook iri hoor weet je wel niet hoevaak mijn moeder een nieuwe vriend heefd echt scheit iri vind ik dat

Ik moet er niet aan denken |: elke keer zo'n raare man in huis..

Mijn moeder heeft eergisteren haar eerste afspraak met een man die ze via internet kent gehad en ondanksdat het volgens haar nogniks is ben ik echt super blij voor haar :D

(...)
    ja mijn ouders zijn gescheiden
    dus ik weet niet echt hoe dat is;)
    Mijne ook, als sinds ik 5 maanden was :(

Ja nou gaat mijn moeder dus weer trouwen met deze gast man ik zit gewoon echt te denken waneer de scheidings papieren er weer bij worden getrokken en hoe lang het nu weer gaat duren

Ja nou gaat mijn moeder dus weer trouwen met deze gast man ik zit gewoon echt te denken waneer de scheidings papieren er weer bij worden getrokken en hoe lang het nu weer gaat duren
    wat vervelend zeg... :S

(...)Mijne ook, als sinds ik 5 maanden was :(

Mijne waaren gescheiden toen ik 3 of 4 jaar was