• Nou de titel zegt het al
    Dus gooi alle last van je schouders en droop het hier miss lucht het op ;)
    Dus laat miss voor maar ff alle zorgen hier ff kwijt
    Alleen als je het kwijt wil en laten zien natuurlijk;)
    Een woede aanval of iets verdrietigs of iets waar over je twijfel alles mag je hier achter laten ;)


    You can't touch music but music touch you

    (...)
    Das echt kut ik wou dat ik daar op jou school er voor je kon zijn als ik mijn rijbewijs had gehad kwam ik nu zo naar je toe en gaf ik je een knuf (K)
    doe maar neit, dan wordt mijn moeder wakker xD ik hoor eigenlijk al sinds half 11 te slapen :X

    (...)
    Ja dat is DooRainbow niet waar he? Ik ken dat ik heb dus ook met veel mensen een goede vriend schap en ja die wonen ook wel verweg. Maar meid als het echt niet gaat ben ik er voor je! En probeer gewoon je er niks van aan te trekken ik weet dat het moeilijk is maar probeer het gewoon! <3
    Ja, dat is Doo :P
    Ik snap het, maar het ik ewoon moeilijk weetje?
    Mjin moeder weet de laatste tijd ook enti wat ze met me aanmoet (vanwege school) en ik zit ook nog giga in de knoop met mezelf...

    (...)doe maar neit, dan wordt mijn moeder wakker xD ik hoor eigenlijk al sinds half 11 te slapen :X

    Ik ook xD Ik heb morgen sportdag op school :S


    The perfect man is gay...

    (...)
    Ik ook xD Ik heb morgen sportdag op school :S
    aii...

    Ik hoef woensdag allen mijn roster optehalen en dan maandag pas echt te beginnen ;)


    You can't touch music but music touch you

    Ik hoef woensdag allen mijn roster optehalen en dan maandag pas echt te beginnen ;)
    ja... mijn klas is vandaag begonnen...

    (...)Ja, dat is Doo :P
    Ik snap het, maar het ik ewoon moeilijk weetje?
    Mjin moeder weet de laatste tijd ook enti wat ze met me aanmoet (vanwege school) en ik zit ook nog giga in de knoop met mezelf...

    Ja dat ken ik maar misschien is het een stomme vraag maar waar woon je eigenlijk misschien is het dichtbij mij. [/Zal vast niet maar als het voor mij niet al te ver is kan ik best vragen of ik eens kan komen.] Ik word trouwens vandaag voor het eerst op school loop ik over het schoolplein er word meteen weer naar me geroepen en ach ik negeer het. Maar probeer het je niks aan te trekken !<3


    The perfect man is gay...

    over hoe hard mijn ouders wel ni zage tege mij dat ik mijn kamer moet opruime en ik een lui kind ben.Over hoe hard mijn familie ni tege mij zaagt dat ik slechte vriende heb en ik drugs gebruik(is niet waar he mense!ö).Het lief van mijn neef die 5 dubbel zo erg is als nicole scherzinger(scheerschuim).En over hoe hard ik nu ni ant zage ben xD over dat de leerkrachte nimeer wete wa me mij te doen omdat ik alleen nog maar geintreseerd ben in tokio hotel en mijn punten er onder leide.

    (...)aii...

    Ja das echt stom en woensdag heb ik pas les..


    The perfect man is gay...

    (...)ja... mijn klas is vandaag begonnen...

    Okey ;)
    maar wat ik nog spannender vins ik ga naar een nieuwe school en weet dus apsoluut niet hoe de mensen daar zijn en reageren enzo:|


    You can't touch music but music touch you

    (...)
    Ja dat ken ik maar misschien is het een stomme vraag maar waar woon je eigenlijk misschien is het dichtbij mij. [/Zal vast niet maar als het voor mij niet al te ver is kan ik best vragen of ik eens kan komen.] Ik word trouwens vandaag voor het eerst op school loop ik over het schoolplein er word meteen weer naar me geroepen en ach ik negeer het. Maar probeer het je niks aan te trekken !<3
    Ik woon in Assen :P

    (...)
    Okey ;)
    maar wat ik nog spannender vins ik ga naar een nieuwe school en weet dus apsoluut niet hoe de mensen daar zijn en reageren enzo:|
    ja, dat snap ik!

    (...)Ik woon in Assen :P

    Okay volgens mij weet ik wel waar dat ligt. xD Maar jammer genoeg is dat wat verweg.. Ik woon in Dronten. [/Bij walibi world] Ach tsjaa in ieder geval ik ben er voor je!<3 En misschien is het handig als je erachter komt waarom ze je pesten!


    The perfect man is gay...

    (...)
    Okay volgens mij weet ik wel waar dat ligt. xD Maar jammer genoeg is dat wat verweg.. Ik woon in Dronten. [/Bij walibi world] Ach tsjaa in ieder geval ik ben er voor je!<3 En misschien is het handig als je erachter komt waarom ze je pesten!
    Ik ben anders... *zucht*

    (...)ja, dat snap ik!

    Tnx
    ja het is gewoon spannend je begind weer opnieuw enzo ;)


    You can't touch music but music touch you