• Nou de titel zegt het al
    Dus gooi alle last van je schouders en droop het hier miss lucht het op ;)
    Dus laat miss voor maar ff alle zorgen hier ff kwijt
    Alleen als je het kwijt wil en laten zien natuurlijk;)
    Een woede aanval of iets verdrietigs of iets waar over je twijfel alles mag je hier achter laten ;)

You can't touch music but music touch you

(...)
    Ik heb er toch geen problemen mee. Ik bedoel maar je kiest er niet zelf voor wat je bent dus daar kan je gewoon niks aan doen. En of je bi bent merk je vanzelf wel als je verlieft word op een meisje. Maar je weet het nu nog niet zeker dus zal ik er niet zo over twijfelen maar gewoon lekker verder leven!<3

En daar ben ik het 100% mee eens ;)

(...)ja... *zucht* waatje wat ik vervelend vind?
    Ik zei altijd ''als ik bi ben, dan zeg ik het gewoon!''
    Maar nu ik het misschien ben durf ik het echt niet tegen mijn moeder te zeggen hoor :(

Dan moet je het zeggen waneer je er klaar voor bend het is mischien raar maar zelfs je moeder zal het op een gegeven momend waarderen
    En ze blijft net zoveel van je houden zo als ze nu ook doet ;)

:')

(...)
    Dan moet je het zeggen waneer je er klaar voor bend het is mischien raar maar self je moeder zalt het op een gegeven momend waarderen
    En ze blijft net zoveel van je houden zo als ze nu ook doet ;)
    weet ik... ik weet dat ze het zal accepteren, ze praat ook met mij heel openljk over dit soort dingen...

(...)ja... *zucht* waatje wat ik vervelend vind?
    Ik zei altijd ''als ik bi ben, dan zeg ik het gewoon!''
    Maar nu ik het misschien ben durf ik het echt niet tegen mijn moeder te zeggen hoor :(

Kan ik me voorstellen hoor!;) En ik weet zeker dat ze als je het zegt nog net zo veel van je houd en trots op je is! Want echt het is moeilijk om zo te zeggen!

The perfect man is gay...

(...)
    Kan ik me voorstellen hoor!;) En ik weet zeker dat ze als je het zegt nog net zo veel van je houd en trots op je is! Want echt het is moeilijk om zo te zeggen!
    ja... het is toch wel iest belangrijks...

Maar ik dnek dat ik het pas zeg als ik (ooit) een vriendin krijg... dus misschien wel nooit...

(...)

Ja das waar ;)

(...)ja... het is toch wel iest belangrijks...

Ja dat is het en ik weet zeker dat ze trots op je zal zijn echt! En ze houd gewoon van je wat je ook bent want je bent haar kind!<3

En dan heb je ook nog mijn vader *zucht* alsof ik al niet genoeg problemen heb (huil)

Maar ik dnek dat ik het pas zeg als ik (ooit) een vriendin krijg... dus misschien wel nooit...

Je hoef niks te haasten meid doe het rustig aan alles op zijn tijd en doe het pas als je er echt klaar voor bent ;)

Ja dat zou ik dan ook doen behalve als je wel weet dat je bi bent dan zou ik het zeker zeggen want anders prop je je gevoelens op!

(...)
    Ja dat zou ik dan ook doen behalve als je wel weet dat je bi bent dan zou ik het zeker zeggen want anders prop je je gevoelens op!
    hmhhm

(...)hmhhm

Maar je kan het ook van je af schrijven helpt ook! ;) [/Omg ik heb net een foto van walibi gezien van wat vriendinnen en ik ik ben daar zo lelijk o.O]

(...)
    Maar je kan het ook van je af schrijven helpt ook! ;) [/Omg ik heb net een foto van walibi gezien van wat vriendinnen en ik ik ben daar zo lelijk o.O]

Dat zal heus niet weet je hoeveel mensen zich zelf lelijk op foto`s vinden enzo terwijl je er dan juist hardstikke leuk op staat ;)