• Berber Chase leeft zoals elke tiener op een high-school, ze gaat naar school en is zeker niet een van de populairste. Ze doet gewoon haar ding en is wie ze is, alleen valt ze op de mysterieuze Jake. Hij behoord tot de populairdere maar Berber lijkt de enigste te zijn die wat bij hem ziet, iets wat niet iedereen ziet. Ze neemt de eerste stap en zo worden de twee vrienden, ze doen alles samen door slechts de eerste stap van Berber. Als Berber eindelijk durft te beginnen over wat ze voor hem voelt wil ze meer weten over hem, ze weet dat hij wat voor haar verborgen houdt. Jake verteld het haar, maar dat hij is een superheld is had Berber nooit verwacht.


    ROLLOS
    Superhelden die bij Jake horen.
    Vriendinnen Berber
    zelf verzonnen rol?


    INVULLOS
    Naam:
    Leeftijd:
    foto:
    Karakter:
    [Superhero naam]
    [Superhero outfit]
    [Wapen]
    Extra:




    Tussen haakjes is alleen voor superhero's


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DUUUUUDE.
    8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Give me the fooocking rol juoh :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    haha ja :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    LEUK, nog een superherostory. (nerd)
    Ik ga hem in ieder geval lezen, of ik een rol invul kijk ik nog wel.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Naam: Shanice Dewy 'Niwy' Hill
    Leeftijd: 17
    foto: Shanice als gewoon meisje

    Shanice als superheld(dit is het zelfde meisje)
    Karakter: Shanice is in haar dagelijkse leven een dromerig maar opgewerkt en vrolijk meisje,ze houdt van grapjes en grolletjes en neemt het liefst iedereen in de maling en probeert mensen vaak op te vrolijke,Shanice is een betrouwbare vriendin maar soms heeft ze de moeite om iets voor haar te houden.Shanice is vaak een bange poeperd als het gaat om jongens,haar eigen mening zeggen en voor vele andere dingen,maar in haar geheime leven als superheld is ze een stoer meisje die vaak als eerste een besluit neemt en veel dingen durft.
    [Superhero naam] Swords Girl(SG)
    [Superhero outfit] Heeft een zwart strak pak waar ze zich goed en elastisch in kan bewegen met daar over heen een zwart leren jack,en heeft op haar rug 2 grote en scherpe zwaarden en een in klapbare stok met pinnen en een boemerang
    [Wapen] Heeft op haar rug 2 grote en scherpe zwaarden zitten,een in klapbare stom met pinnen,boemerang,een mes en een paar bommen,en kan zich heen lenig en elastisch bewegen en haar 'kracht' is dat ze héél snel kan rennen en binnen 5 sec. 10 kilometer rent
    Extra: SG/Shanice is heel agressief qua criminelen op pakken en wilt ze het liefst zo snel mogelijk afmaken of héél langzaamte laten lijden,maar soms moet ze zich ook inhouden en slaat ze een missie over om ondercover te gaan als lokaas.

    Hoor ik het als ik een rol heb ?(:


    Listen to your heart and your dreams come true ~