• Ik ben geen hater ofzo xD
    maar ik heb zeg maar een storie en daar word hij ontvoerd en gemarteld op het begin :x :$
    maar eigenlijk weet ik niet zulke leuke/enge/pijnlijke manieren en hij mag er niet dood door gaan, dus het moet een beetje realistisch blijven x'D
    weet iemand nog manieren?

    btw fans ga nu niet boos worden, want het komt wel goed ;P

    ~weet niet of het goed staat of dat zo'n topic mag? ;X~

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 15:55 ]

    Maunier schreef:
    (...)
    Holy shit, daar krijg je zeker een trauma van.


    Yup, effectief to the max Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lavender schreef:
    laat 1000en spinnen over zijn lichaam kruipen of dompel hem onder in een bad vol spinnen.
    laat hem insecten eten...


    ja en dan als ie heel nodig moet pissen. dan pist ie echt in zijn broek. En dan door de stad.
    met chocoladetaart uit zijn neus. staat ie mooi in het nieuws :Y)


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    OHMYBOOBOO schreef:
    (...)

    nee pak gewoon een schuurmachine en haal die over zijn rug :Y)


    neuh want dan zijn de stukken vel geen stukken vel meer maar schilfers. dan moet je veel plakken voor je pop. gwn een kaasschaaf, en anders fileren met een mes:Y)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    krentenbol schreef:
    Prik in zijn hele lichaam naalden en laat hem om een voetbalveld rennen :'D


    en hem dan laten tacelen door een kleuter:Y)
    au!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Hij mag NIET dood gaan want anders heb je een leger van Justin Bieber fanzzzzzzz op je dak(A)
    Snel verder met die story ( ook al is et wel zielug dt et Justin Bieber is )
    xxx JenniBieber(flower)(H)(K)


    Nobody is perfect! <3

    Courtesan schreef:
    (...)

    Dan doe je een natte doek over zijn gezicht, terwijl zijn hoofd naar achter ligt en dan gooi je steeds een emmer water over zijn gezicht heen :Y) Daar komt het op neer ='D


    ergens vind ik dat een leuk idee :$

    whaha jep moet met papier tussen zijn vingers, tenen, mondhoeken en wat dan ook snijden! da doet zooooow facking pein man! heb ik bij jackass gezienxD en idd laat hem zijn eigen liedjes luisterenxD offff laat hem de hele tijd staan dat kun je echt niet de hele dag of een paar dagen volhouden hoor da doet zooooow pijn aan je voeten dan zak je gwoon in elkaar van elendigheid. oooew of doe zijn duimen tussen de draaibank zodat ze langzaam verbrijzeld worden(duivel) of houd een brandende kaarst tegen zijn lichaam aan!!! of laat hem de hele tijd naar een irri geluid zoals een lekkende kraan luisteren totdat ie gek word! of laat hem helemaal niet slapen! zo goed?xD


    everyday deserves a chance to be the best day of your life...

    Haal een boormachine/trilboor boven en laat je fantasie los. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nightingale schreef:
    oh wacht, niet goed gelezen. Ga Saw kijken voor inspiratie!
    Ik wou je eerder Hostel aanraden (nerd)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    douw iets in zen strot :'D


    =

    manonXseth schreef:
    whaha jep moet met papier tussen zijn vingers, tenen, mondhoeken en wat dan ook snijden! da doet zooooow facking pein man! heb ik bij jackass gezienxD en idd laat hem zijn eigen liedjes luisterenxD offff laat hem de hele tijd staan dat kun je echt niet de hele dag of een paar dagen volhouden hoor da doet zooooow pijn aan je voeten dan zak je gwoon in elkaar van elendigheid. oooew of doe zijn duimen tussen de draaibank zodat ze langzaam verbrijzeld worden(duivel) of houd een brandende kaarst tegen zijn lichaam aan!!! of laat hem de hele tijd naar een irri geluid zoals een lekkende kraan luisteren totdat ie gek word! of laat hem helemaal niet slapen! zo goed?xD


    dan moet je een stroomschokhorloge om zijn arm doen en dan krijgt ie een schok als ie gaat slapen.
    Zoey 101 xD


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    OHMYBOOBOO schreef:
    (...)

    ergens vind ik dat een leuk idee :$


    Het is dan ook een echte marteltechniek ='D Gebruikt in vele oorlogen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Het is dan ook een echte marteltechniek ='D Gebruikt in vele oorlogen.
    je kan ook druppel per druppel op zn hoofd laten vallen. Een van de ergste martelingen. Want dan wordt je huid week en voor je het weet heeft het je hersenen te pakken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)je kan ook druppel per druppel op zn hoofd laten vallen. Een van de ergste martelingen. Want dan wordt je huid week en voor je het weet heeft het je hersenen te pakken.


    Inderdaad, maar het zorgt er niet voor dat iemand keer op keer het gevoel heeft te verdrinken (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Inderdaad, maar het zorgt er niet voor dat iemand keer op keer het gevoel heeft te verdrinken (cat)

    Ik moet er niet aan denken.
    Klinkt misschien raar, maar in de zomervakantie in Frankrijk had je altijd hele hoge golven, en dan dook ik eronder. Als ik dan bovenkwam, en mijn haar hing voor mijn mond, voelde het echt precies alsof ik verdronk. Dan raak je volkomen in paniek.
    Als dat velen keren met je gedaan wordt.. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?