• Ik ben geen hater ofzo xD
    maar ik heb zeg maar een storie en daar word hij ontvoerd en gemarteld op het begin :x :$
    maar eigenlijk weet ik niet zulke leuke/enge/pijnlijke manieren en hij mag er niet dood door gaan, dus het moet een beetje realistisch blijven x'D
    weet iemand nog manieren?

    btw fans ga nu niet boos worden, want het komt wel goed ;P

    ~weet niet of het goed staat of dat zo'n topic mag? ;X~

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 15:55 ]

    Ga gewoon Saw kijken, heerlijke martelingen en ideaal om toe te passen bij zo'n monster als Justin Bieber. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nightingale schreef:
    Volgens mij mag je martelen en vermoorden wie je wil op Q, maar moet het per se JB zijn? snik snik.


    Hope goes lost but never dies.

    Nightingale schreef:
    Volgens mij mag je martelen en vermoorden wie je wil op Q, maar moet het per se JB zijn? snik snik.

    Stiekem lig ik dubbel om deze reactie. (nerd)

    Als je um nou met karate gaat behandelen net als in de karate kid (:
    En dan sla je hem ongeveer bijna dood. Maar nog net niet :9~


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    ga criminal minds kijken.
    er werden mensjes verkleed als poppen. met roze strikjes en al. hij zou gillend gek worden.
    of hang hem op zodat hij haai word. niet dat hij er dood van gaat ofzo...
    ehmmmmmm, oeh, brandende poken, heeft hij meteen een tatoo


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Maakt niet uit hoe,
    als hij maar pijn heeft :Y).
    Sorry lovers, maar ik heb de grootste hekel aan hem (:


    You don't have to change.

    aangezien Ezzie van mijn martel ideeen houdt...
    jaaaa mensen, ik martel dagelijks mensen.
    neej hoowr.
    ehm ff kijke....

    zet hem in een klein hokje, kijken hoe claustrofobisch hij is. oeh!
    idee! klein hokje, waar je alleen recht in kan staan. heel smal en hoog. Als je wankeld zit je al tegen de deur aan die vol zit met spijkers die er vanaf buiten in getimmerd zijn. kijken hoegoed zijn evenwicht is *ghehe*
    geef hem niets te drinken, het enige wat hij nog kan drinken is uit zijn wc:Y)
    Laat hem de hele dag een meisje nadoen, als hij het slecht doet krijgt hij een liniaal op zijn vingers. (wat weinig zal gebeuren hihi)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    wat nou als je de sterkste man van de wereld op hem afstuurd als hij heel nodig moet pissen, dan pist ie in zijn broek. Daarna ga je met hem winkelen zonder dat hij een andere broek aan mag doen. Dan zien alle paparazzi dat en dan staat ie in alle roddelbladen enz. xD


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    kersje109 schreef:
    wat nou als je de sterkste man van de wereld op hem afstuurd als hij heel nodig moet pissen, dan pist ie in zijn broek. Daarna ga je met hem winkelen zonder dat hij een andere broek aan mag doen. Dan zien alle paparazzi dat en dan staat ie in alle roddelbladen enz. xD


    Stiekem moest ik lachen om de geniaal-heid van deze reactie(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    man ik wordt gedwongen martel ideen op te schrijvenxD

    ehm...
    dwing hem een enorme chocotaart te eten en dan die via zijn neus eruit laten komen. foto van maken, opsturen naar alle tijdschriften en dan lijkt het alsof hij poept via zijn neusxD
    laat hem rondlopen in strakke leren pakjes voor vrouwen en op naaldhakken, ik wens hem plezier en suc6 vooral als hij uit zijn broek scheurt.
    oke deze waren dom.


    ehm martel ideen.
    zet hem aan het stroom. iedere keer als hij een bepaald woord zegt laat je ...volt door hem heengaan.
    zet hem in zo'n lichaam uitrek machine, wordt hij lekker lang en slungelig van en het doet ook nog eens pijn.
    of gewoon ouderwets, mep hem met de zweep


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Sardonyx schreef:
    Je kan met touwen aan zijn armen en benen vast knopen, en dan eraan trekken zodat zijn lichaam uitgerekt word.

    Is ie eindelijk wat langer. Misschien haalt ie dan net de 1.63. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sla hem met de zweep. (cat)
    -pats-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Koop een olifant en laat hem over JB lopen :'D
    -niet in een martel-bui (cat)-


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    NYC schreef:
    (...)
    Is ie eindelijk wat langer. Misschien haalt ie dan net de 1.63. (cat)


    Dat zij ik ook al op msn tegen esther xd

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 16:51 ]


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Hak z'n vingers en tenen af, trek al zijn haren één voor één uit, pak een knuppel en sla hem halfdood, laat hem naar zijn eigen liedjes luisteren, laat hem zijn afgehakte tenen en vingers opeten, castreer hem, verkoop al zijn kleren, geef zijn geld weg, gooi al het eten weg zodat hij bijna omkomt van de honger, laat hem zichzelf opeten ennnn ... (kijk saw:Y))


    Don't be a drag, just be a queen.