• Ik ben geen hater ofzo xD
    maar ik heb zeg maar een storie en daar word hij ontvoerd en gemarteld op het begin :x :$
    maar eigenlijk weet ik niet zulke leuke/enge/pijnlijke manieren en hij mag er niet dood door gaan, dus het moet een beetje realistisch blijven x'D
    weet iemand nog manieren?

    btw fans ga nu niet boos worden, want het komt wel goed ;P

    ~weet niet of het goed staat of dat zo'n topic mag? ;X~

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 15:55 ]

    unserleben schreef:
    Hak z'n vingers en tenen af, trek al zijn haren één voor één uit, pak een knuppel en sla hem halfdood, laat hem naar zijn eigen liedjes luisteren, laat hem zijn afgehakte tenen en vingers opeten, castreer hem, verkoop al zijn kleren, geef zijn geld weg, gooi al het eten weg zodat hij bijna omkomt van de honger, laat hem zichzelf opeten ennnn ... (kijk saw:Y))

    Die is goed ;p


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Laat hem een drankje drinken die je vanbinnen uit weg eet! mwuhauah :Y)
    -de ideeën komen plots ;o


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    krentenbol schreef:
    Laat hem een drankje drinken die je vanbinnen uit weg eet! mwuhauah :Y)
    -de ideeën komen plots ;o


    nenenenenenenenenenenene!!
    laat hem naar de mummie returns kijken en doe al die gore dingen na. laat een scarabee onder zijn huid door kruipenxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Laat hem insecten eten, of of of of zijn tanden één voor één uittreken,
    of hem een trauma inspreken xd


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    laat 1000en spinnen over zijn lichaam kruipen of dompel hem onder in een bad vol spinnen.
    laat hem insecten eten...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Prik in zijn hele lichaam naalden en laat hem om een voetbalveld rennen :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    De Waterboarding techniek.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lavender schreef:
    laat 1000en spinnen over zijn lichaam kruipen of dompel hem onder in een bad vol spinnen.
    laat hem insecten eten...


    je slaat nu toch wel een beetje op hol he? xD maar dat is juist goed! ga zo door! xD

    Courtesan schreef:
    De Waterboarding techniek.


    die ken ik niet :$

    OHMYBOOBOO schreef:
    (...)

    die ken ik niet :$


    Dan doe je een natte doek over zijn gezicht, terwijl zijn hoofd naar achter ligt en dan gooi je steeds een emmer water over zijn gezicht heen :Y) Daar komt het op neer ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    De Waterboarding techniek.

    Holy shit, daar krijg je zeker een trauma van.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    OHMYBOOBOO schreef:
    (...)

    je slaat nu toch wel een beetje op hol he? xD maar dat is juist goed! ga zo door! xD


    jep, niets is zo leuk als mensen martelen he??xD
    pak een kaasschaaf en schaaf steeds kleine stukjes huid weg. autsj! en dan zeggen, heb ik nodig voor mijn LEVENSECHTE pop.xD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Die arme jongen krijgt het zwaaar te verduren als ik al deze gruwelijke martelplannetjes lees, hihi.


    It's time to be happy again.

    Allemaal wonden maken en er dan zout in strooien xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Lavender schreef:
    (...)

    jep, niets is zo leuk als mensen martelen he??xD
    pak een kaasschaaf en schaaf steeds kleine stukjes huid weg. autsj! en dan zeggen, heb ik nodig voor mijn LEVENSECHTE pop.xD


    nee pak gewoon een schuurmachine en haal die over zijn rug :Y)