• Ja, het valt me op dat als er een tpic word gemaakt over; ''wat doe jij'' zoals nu bv; ''welke stijl.'' en ''respect op hyves'' dat er altijd antwoord word gegeven, van er van je verwacht word en wat volgens de rest het goeie is.
    zo is met ''welke stijl'' zegt iedereen ik ben gewon mezelf!'' komop. niemand op deze helle aardbodem is egt helemaal 100% zichzelf, want er komen hier vaak genoeg topics voor over dat menzen hunzelf niet durfen te zijn enzo.
    en dan bij ''Respect op hyves'' Iedereen zegt dat hij alleen respect geeft opfoto's die hij egt alleen maar mooi vind. omdat dat het ''juiste'' antwoord is.
    en ik weet ook 100% zekker dat bijna de helft van de mensen die daar op hebben gerageert wel zekker eens op een foto heeft gerespecteerd, gewoon omdat het een vriend van je is.

    en zo weet ik ook bijna zekker, dat mensne nu hier gaan zetten ''maar ik lieg niet'' en dat hier nu niet meer neerzetten omdat ik dat voorspelt heb.

    Nu wil ik niemand aanvallen, maar het viel me gewoon op en stiekem irriteer ik me er best aan. gewoon omdat hier een betje achter elkaar aan word gelopen. va oww die is zichzelf dan ben ik ook mezelf...

    oke sorry ik eb een zeik bui., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    FrmYesterday schreef:
    ik zeg altijd wat ik denk - zoals nu dus.
    wat is nou precies het probleem? xD

    dat dacht ik dus ook :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind dit topic nogal nutteloos. Wie zijn mening ben ik nu aan het napraten? :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    En nu scheer je iedereen lekker over één kam :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mezelf beoordelend in deze situatie ben ik het er niet mee eens. Ik zeg wat ik wil en tegen wie ik het wil en ik moet toegeven dat ik daar soms wel wat milder in mag zijn, aangezien schriftelijke taal nogal nadrukkelijk is.

    Maar ik kan niet in de gedachten van anderen kijken en daarom deze conclusie maken. Wél is het zo dat een aantal tieners nog bezig zijn om uit te vissen wie ze nu echt zijn. Misschien is het in hun plaats het beste om te zeggen: ik wórd mezelf.
    Maar goed, who am I to judge?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 10:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Maunier schreef:
    Dus je gelooft me nu niet als ik zeg dat ik dat inderdaad allemaal niet doe etc.?
    Da's leuk om te weten.(cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Op Quizlet spreek ik altijd de waarheid. Ik zeg bijna altijd wat ik denk en geef een eerlijk advies.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je hebt gelijk maar ik heb geen hyves (krul)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Kikkeli schreef:
    Ik zeg altijd de waarheid hier op Q, en meestal zijn het dan ook hele andere antwoorden dan van de rest.
    Ik ook, of ik zeg gewoon niks. Ik ben heel recht voor m'n raap. En ja je kan nu denken dat ik lieg, maar dan moet je me maar in het echt ontmoeten


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik weet niet goed hoe ik moet antwoorden. Mensen willen nou eenmaal perfect zijn.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    wel,,ik ben altijd eerlijk,als je me niet gelooft...(cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Happysnail schreef:
    En nu scheer je iedereen lekker over één kam :')

    Dat is niet waar. want ik zeg ook dat huis niet iedereen liegt. en ik zeg ook dat minstens de helft wel napraat. dus dat betejken automatisch dat de andere helft vast wel de waarheid spreekt. want zonder een eerlijk antwoord heb je ook geen oneerlijk antwoord


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tja, je hebt wel gelijk.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Soldier schreef:
    Hmm, ergens heb je wel gelijk. Maar het is me nooit opgevallen. Maar het boeit me niet veel -niet op een lullige manier bedoeld-. Mensen moeten zelf zien wat ze antwoorden.

    MAAR IK LIEG NOOIT! -grapje-
    Meestal spreek ik wel de waarheid en voor zover ik weet geef ik geen respects op lelijke foto's, omdat die geen respect verdienen. Maar ik ben het wel met je eens. Heel veel mensen zijn hier naar mijn idee ook niet helemaal eerlijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.