• Ik en een meisje uit mijn klas hadden een discussie dat het stom was van school dat de eerste klassers nu ook om 8 uur moesten beginnen in plaats van 10 voor 9
    Ik vond het goed omdat ze in de 2de toch 8 uur moesten beginnen en ik werdt gelijk als egoist en arogant gezien.


    the world is filled with people that we dont understand

    De meeste mensen gaan over jou persoonlijk negatief doen, als ze weten dat je gelijk hebt, maar ze jouw niet gelijk durven te geven.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als dat al arrogant is :/


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Is het niet logisch? Bij ons in België begint iedereen op hetzelfde uur (althans in onze school)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Illuminati schreef:
    De meeste mensen gaan over jou persoonlijk negatief doen, als ze weten dat je gelijk hebt, maar ze jouw niet gelijk durven te geven.


    Zij moet altijd haar zin krijgen!
    Terwijl ze dit keer best wel schrok omdat ik een goeie mening had en toen begon ze dat te roepen dus


    the world is filled with people that we dont understand

    Niks arrogants aan.. Op de basisschool moesten ze ook half 9 beginnen misschien ook wel eerder.. En bij mijn oude school moest ook gewoon iedereen zelfde uur beginnen als je nou 1e of laatste jaars bent(hangt wel van rooster af natuurlijk)


    La credenza è una medicina contro il timore

    CarmineG schreef:
    Is het niet logisch? Bij ons in België begint iedereen op hetzelfde uur (althans in onze school)


    effort never betrays you

    stumper xD waar slaat het op alleen maar omdat hun te lui zijn om vroeger op te staan

    ik ben het wel een met CarmineG eens maar toch wat maakt het uit. Ik moet 6-15 al OPSTAAN!!! om op tijd op school te zijn dat doen de meeste bij mij op school niet eens -.- en het is niet egoïstisch en arogant het is je eigen mening;)


    Miracle!!

    en je moet je gewoon niks van hun aan trekken hoor ;) in de 4de heb je het zelfs nog xD


    Miracle!!