• geven jullie respect op iemand z'n foto op hyves?
    Als je het een mooie/leuke foto vind of als het een vriend/vriendin van je is?

    Waarom ik dit wil weten?
    Ik ben gewoon nieuwsgierig.(cat)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 21:11 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Meestal alleen als ik mooie foto vind


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik heb geen Hyves.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik zit nooit op Hyves.

    Wanneer ik de foto mooi vind, geef ik respect. Soms hebben vriendinnen van me zo'n tuttige foto, borstjes vooruit en lipjes getuit, weet je wel? Die vind ik niet mooi, dus krijgen die geen respect van me.:Y)


    everything, in time

    Bijna nooit. Ik zit alleen op Hyves voor krabbels, en als iemand nieuwe foto's heeft om ff te kijken en dan soms respect ofzeau.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zit nooit op hyves. Stomme site!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Alleen als ik het een mooie foto vind, anders niet. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als ik een foto mooi vind bijvoorbeeld met fotografie. Bij vriendinnen reageer en respecteer ik altijd en bij mensen die ik niet zo goed ken respecteer ik alleen behalve als de foto echt mooi is. Ik vind het vaak wel echt lame om op een fotografie foto: mooi te gaan reageren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Als ik een foto mooi vind bijvoorbeeld met fotografie. Bij vriendinnen reageer en respecteer ik altijd en bij mensen die ik niet zo goed ken respecteer ik alleen behalve als de foto echt mooi is. Ik vind het vaak wel echt lame om op een fotografie foto: mooi te gaan reageren.


    Never wait for perfection, just make it.

    Bij vrienden zoieso en als ik het een mooie foto vind of als iemand op R&R vraagt (:


    My heart is yours and so am I

    Ik zit er amper op, maar als ik respect geef, dan omdat 't een mooie foto is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sid schreef:
    Ik heb geen Hyves.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb nog nooit respect gegeven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik geef nooit respect, dat is iets dat je moet verdienen en ik vind dat je dat niet kun verdienen met een foto.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb voor iedereen respect -a-


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO