• Naja ik heb dus gehoord dat je in België op veel scholen geen make-up op mag. En ik vroeg me af of dat nou klopt. Zo ja vind ik dat best wel raar eigenlijk. Dat je school bepaald wat je wel en niet mag dragen of hoe je er mag uitzien. (krul)

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Optimistic schreef:
    (...)
    En in stilte moet binnenkomen in de klas enzo. Maar eigenlijk went dat wel, dus voor mij is dat niet meer streng :')

    Als je eraan gewent bent is het niet echt streng meer maar ik kan me het niet voorstellen. Bij ons gaat de bel we lopen naar het lokaal en gaan naar binnen met een hels kabaal zodra de docent er is. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Optimistic schreef:
    (...)
    Haha, maar onze school is heel katholiek. Naast onze school is een klooster enzo, dus ja.. (:

    Ja dan is het wel logsich, maar het lijkt me wel heel vervelend. Net als dat jullie altijd tot best wel laat op school zitten. En wij hebben afwisseling.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    iGoogle schreef:
    Ik weet het niet. Ik zit gewoon lkkr in NL op school.

    NYC schreef:
    (...)
    Jaa ik dus ook en ik ben er best wel blij mee als ik af en toe hoor hoe het in België op sommige scholen gaat. Zoals dat je op het schoolplein moet wachten tot je word opgehaald door de docent en je niet eerder mag zitten dan hun het zeggen ofzo.

    Dat is in de lagere school :')
    Goh, en make-up mag, maar niet extreem, wat ik eigenlijk heel goed vind.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    NYC schreef:
    (...)
    Ja dan is het wel logsich, maar het lijkt me wel heel vervelend. Net als dat jullie altijd tot best wel laat op school zitten. En wij hebben afwisseling.

    Ja, dat is wel kut. Dit jaar heb ik elke dag (behalve de woensdag) van 8.10-16.45 uur les, de woensdag van 8.10-11.50. Maar dat zijn inderdaad lange dagen, ik wou dat we wat meer afwisseling hadden (:


    Never run out of reasons to smile...

    by ons mag het =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zit in Belgie, de strengste school van de omgeving, en het mag =)
    Wat we niet mogen: Zichtbare piercings, bij Turnen moeten navelpiercings etc afgeplakt worden, short/rok korter dan 1 hand boven de knie, spaghettibandjes.
    Dus valt best wel mee hoor :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    Ik zit in Belgie, de strengste school van de omgeving, en het mag =)
    Wat we niet mogen: Zichtbare piercings, bij Turnen moeten navelpiercings etc afgeplakt worden, short/rok korter dan 1 hand boven de knie, spaghettibandjes.
    Dus valt best wel mee hoor :')

    Strengste school?
    Wij mogen in het geheel geen piercings dus die van mij is strenger. :3


    Let the Night embrace you

    Optimistic schreef:
    (...)
    Ja, dat is wel kut. Dit jaar heb ik elke dag (behalve de woensdag) van 8.10-16.45 uur les, de woensdag van 8.10-11.50. Maar dat zijn inderdaad lange dagen, ik wou dat we wat meer afwisseling hadden (:

    Wow, dat is vet lang! Het langste dat wij op school kunnen zijn is 10 voor 4 behalve als we na moeten blijven. Maar langer ook niet. De langste dagen zijn van 8.10 tot 15.50 En dat heb ik maar één keer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Akuma schreef:
    Op onze school mag dat zolang het niet te extreem is. ^^


    Let us die young or let us live forever.

    Akuma schreef:
    Op onze school mag dat zolang het niet te extreem is. ^^

    arme goths.


    make cake, not war

    Akuma schreef:
    (...)
    Strengste school?
    Wij mogen in het geheel geen piercings dus die van mij is strenger. :3

    Van de omgeving^^
    Ik bedoel dus echt in een straal van 20 kilometer of zo :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Akuma schreef:
    (...)
    Strengste school?
    Wij mogen in het geheel geen piercings dus die van mij is strenger. :3

    Lol je zal maar een tepelpiercing hebben 8D

    ON: Nederland op school, dus heb hier werkelijk nog nooit van gehoord.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons mocht het wel denk ik. Je mocht wel geen piercings of minirokjes --'


    We're hiding behind skin that's too tough

    Bij ons mag je make-up. Al hebben we wel al een major discussie gehad of haar verven mag of niet. En van die spikes op armbanden, mag ook niet. Dat is een beetje er over, vinden ze. Te gevaarlijk, blabla


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California