• Naja ik heb dus gehoord dat je in België op veel scholen geen make-up op mag. En ik vroeg me af of dat nou klopt. Zo ja vind ik dat best wel raar eigenlijk. Dat je school bepaald wat je wel en niet mag dragen of hoe je er mag uitzien. (krul)

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij ons mogen geen opvallende haardrachten (dus je haar mag niet gekleurd zijn of zoals bij punkers), geen piercings en geen tattoos. Maar over Make-up wordt niets gezegd.
    Oja, ook geen blote buik, geen spaghettibandjes, hoofddeksels en geen korte rokjes/shortjes.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 22:38 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    iGoogle schreef:
    Ik weet het niet. Ik zit gewoon lkkr in NL op school.


    the world is filled with people that we dont understand

    Bij mij op school mag alles, ook hoofddeksels op tijdens de les enzo.


    Never wait for perfection, just make it.

    ik woon in nl en bij ons op school mag je alleen geen mini rokjes en te korte shirtjes voor de rest mag alles.

    maar ik weet niet hoe het in belgie gaat


    (Be)lieve in (you)rself

    Bij ons op school mag je wel piercing en gekleurd haar. Spikes heb ik echter nooit gezien.. Ook niet bij de goths. Je mag alleen geen pet/muts ophebben in de les.
    En rokjes en dingen mogen zo kort als je zelf wilt..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ga gewoon naar Nederland naar school en daar mag eigenlijk best wel veel.
    Je mag alleen geen spikes op armbanden en kettingen aan hebben, en je mag ook geen hoofddeksels op hebben(:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 22:47 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wij mogen alleen geen mutsen en petten. Sommige leraren willen ook dat je je koptelefoon in je kluis legt, maar dat is geen officiële regel. Qua kleren mogen wij alles, en ik zie vaak genoeg mensen met spikes op armbanden en/of kettingen rondlopen. Maar dat is niets voor mij.. [:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Op mijn school wel xd


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Akuma schreef:
    Op onze school mag dat zolang het niet te extreem is. ^^


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wij mogen alles. (krul)
    En ze moedigen ons ook aan om onszelf te zijn, ik hou van mijn school. :'D


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    Wij mogen alles. (krul)
    En ze moedigen ons ook aan om onszelf te zijn, ik hou van mijn school. :'D

    Ik ook. -wbw


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Ik ook. -wbw
    Hah, jij ging/gaat toch ook om met dat meisje die die rode dingen in haar haar heeft?


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    (...)Hah, jij ging/gaat toch ook om met dat meisje die die rode dingen in haar haar heeft?

    Vorig jaar zat ze in m'n klas, maar ze is een beetje raar geworden waardoor we haar allemaal niet meer zo mogen. Ik ga me er hier niet zo over uitlaten want ze zit ook op Q. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Vorig jaar zat ze in m'n klas, maar ze is een beetje raar geworden waardoor we haar allemaal niet meer zo mogen. Ik ga me er hier niet zo over uitlaten want ze zit ook op Q. x'D
    What's her name?


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    (...)What's her name?

    klikkerdeklik


    *insert philosophical cringe expression here*