• ‘Ashley! Nu opstaan!’ schreeuwde mijn moeder door het huis. Ik schrok wakker en ging me meteen wassen en aankleden. Tijdens het ontbijt zette mijn moeder een taart met 18 kaarsjes erop op tafel. Ik toverde een grijns op mijn gezicht en bekeek het. Ik was erg dol op marsepein dus had mijn moeder de taart helemaal omringd met marsepein. Ik glimlachte en knuffelde haar. Mijn ouders waren gescheiden. Mijn moeder en ik wonen in Forks en mijn vader in Spanje. ‘Ik neem vanmiddag wel een stukje, ik ga nu naar Bella toe om aan ons werkstuk te werken’ vertelde ik en ik knuffelde haar even. Ze glimlachte en ik rende de deur uit. Gelukkig woonde ze bij mij om de hoek. Ergens had ik het gevoel dat er iets naars ging gebeuren vandaag. Waarschijnlijk was het gewoon een slecht voorgevoel. Bella deed open en glimlachte. Ik grijnsde en knuffelde haar. ‘Gefeliciteerd!’ zei ze.
    ‘Dankje’ grinnikte ik.
    Bella gaf me een klein cadeautje. Ik maakte het open en zag een klein bedeltje voor aan mijn armband. Ik grijnsde en keek naar haar.
    ‘Dankjewel’ zei ik
    ‘Graag gedaan’ zei ze.
    We gingen naar boven en aan ons werkstuk werken.
    ‘Heb je dalijk zin om mee te gaan naar het strand?’ vroeg Bella.
    Ik knikte en toen ons werkstuk eindelijk , na twee uur klaar was gingen we naar het strand. Een grote groep jongens zaten bij het kampvuur. Het leek erop dat ze verhalen aan het vertellen waren.
    Waarschijnlijk ging het over meisjes. Ik keek wanhopig naar Bella. ‘Wat doen we hier?’ vroeg ik.
    ‘Gewoon, het word vast gezellig. Ik ken hun allemaal’.
    ‘oke’ zei ik zuchtend. Ik rolde met mijn ogen, toen ze niet keek. ‘Als jij mij maar voorstelt’
    Bella lachte en we liepen samen naar de groep toe. Ik ging ergens op een boomstam zitten en keek naar het water



    WIl je weten wat er verder gebeurt?
    Lees dan mijn nieuwe verhaal :)

    Xx Rosalie


    Nobody is perfect