• Mijn buurt bestaat uit vele culturen en vele verschillende mensen.
    Klint allemaal heilig, en als een goede samenleving; maar ho maar.
    Alle jongens (16/17...) hier blowen, mishandelen hun vriendin of hebben al een kind.
    Kinderen hier beginnen met roken op hun 10de en hebben hun eerste blow op hun 12de.
    Er worden kinderen geslagen thuis, en vele kinderen (dan praat ik van 8/9) lopen buiten om 11 uur nogsteeds rond.
    Er word veel gevochten, en er rijd vaak politie.
    Je moet oppassen met wat je zegt of wat je doet.

    Het klinkt gevaarlijk, maar ik zou nooit meer weg willen in deze buurt. Ik zou het nooit willen omruilen.
    Ik ben geboren en getogen in deze buurt, en weet de normen en waarde van de straat (omdat ik heel vaak buiten ben).

    Dat wou ik even vertellen, want ik verveel me dood.


    Nu om het nuttig te houden: Hoe is jou buurt? (:


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Mijn buurt is saai, druk en heel erg tienerloos --'


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn buurt is saai, valt nooit wat te beleven.


    -

    Mijn buurtis gezelli om iemand te vervelen en te slaan want ik haat BIJNA nja ook niet zo veel jongens dus die verveel ik altijd zo mijn buurt wil ik ook niet kwijt het is gezelli grappig en gewelddadig xD


    I Got My Party Tonight<33

    mijn buurt is net als die van jou en ik haat em dus daarom wil ik snel uit huis. meer heb ik er nie over te zegge

    Valt wel mee eigenlijk, er wonen alleen een paar slechterikken een paar straten verder, waardoor er af een toe een auto in de fik wordt gezet of iemand wordt neergetstoken, maar ja...
    Ik houd van mijn buurt, behalve van mijn achterburen --'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Heeeeeeel rustig (woon in open veld) en mijn-leeftijd-loos.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    OverMyHead schreef:
    Valt wel mee eigenlijk, er wonen alleen een paar slechterikken een paar straten verder, waardoor er af een toe een auto in de fik wordt gezet of iemand wordt neergetstoken, maar ja...
    Ik houd van mijn buurt, behalve van mijn achterburen --'


    same en aardig wat hangjongeren.
    ik zou t liefste weg willen, maar je ontkomt er toch niet aan, overal heb je wel zulk soort types denk ik.


    i need you like a heart needs a beat.

    Jeetje das toch best kut ö
    Nja mijn buurt is saai, er wonen alleen maar oude mensen en de kinderen hier zijn allemaal snotkinders, mijn nicht is mijn enigste leeftijdsgenootje waar ik een beetje mee kan opschieten :').
    Heb ook geen vrienden hier, die wonen hier allemaal 5 kilometer vandaan ö


    I don't need words to feel those lips.

    Veel bejaarden en oudere mensen. En jongens die de hele dag achter hun computer zitten te gamen. Geen bal aan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik word omringd door 80-plussers,en om de 20 meter een huis met 1 of 2 tieners erin :Y)


    everybody needs a song.

    Ik heb een buurt met alleen maar 65-plussers - -'


    Just a simple "I love you" (:

    Ik woon in een sjabbebuurt,maar ik merk er niks van.Ze zeggen altijd dat het een 'erge' buurt is maar het is juist vet sociaal hier,iedereen zit altijd buite en zo(niet in mijn straat maar bij ons achter).En ze helpen hier ook altijd iedereen.Bij on wonen ook alerlij culturen(vooral turken en marrokanen) daarom vind idereen het altijd een 'erge' buurt.Maar dat is juist niet zo.
    Mensen zij zo oppervlakkig!


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Saai ._.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mijn buurt is saai,,
    al me vriendinnne wone 10 km verder,,


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Mij buurt valt wel mee. :')


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.