• Ik weet dat somige mensen het heel irritant vinden dat er in een heleboel forum topics over Justin Bieber gepraat word. Kan er dan niet net als bij Tokio Hotel een eigen forum komen? Dat is een voordeel voor heel veel mensen.


    Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper

    Die komen ook bij actieve topics, dus eigenlijk, nee, niet nodig.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Never. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Voetbalforum, voetbalforum! _O_


    ars moriendi

    Alsjeblieft niet zeg. Als de hype dan over is, heb je net zo'n vergane glorie als het TH-forum.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Heeft JB fans dan? Of is het voor alle haat topics? :')

    beter een topics over twillight dan justin bieber ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Primavera schreef:
    Voor, maar ook tegen.
    Dan kunnen ze ook over Twilight een een apart forum maken
    en over de Jonas Brothers, en voetbal, ..


    Everything is worse without music.

    Stripe schreef:
    Ik vind niet eens dat ie dat verdiend, lol. 8D Sorry, no offence.
    Maar er is voor Justin Bieber minder hysterie dan er toen voor Tokio Hotel was, dus ik vind het eigenlijk ook onnodig. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Voor, maar dan moeten die topics niet in het actieve topics gedeelte


    Today will be Girl's Day party with you~

    Cherished schreef:
    Heeft JB fans dan? Of is het voor alle haat topics? :')


    Mehehehe. Als je de stories niet zou zien zou je inderdaad denken dat hier meer haters dan fans verzamelen. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hmmm, ik vind het eigenlijk wel een goed idee, maar iedereen is tegen, dus dan toch nee :X


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voor, want er zijn echt teveel topics over dat joch..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    De reden waarom er alleen een TH forum is,Is omdat TH fans hier Quizlet kwamen veroveren met fanfics en TH quizzen :Y).Q. leek toen net een plek voor TH fans ^^


    Je mpp moeder swaa

    De reden dat er weinig fans op het forum zitten is omdat alle haters toch altijd zeiken. En na een tijdje word je gewoon moe van alle 'Wat vind jij van Justin Bieber?' topics.

    Dus dit lijkt me een slecht plan, zo komen er alleen maar meer hater-topics omdat ze denken dat het normaal is.


    Hope goes lost but never dies.

    Neen, want dan zou er voor alles een apart topic moeten komen. :')


    We'll never be as young as we are tonight