• Het gaat over een meisje uit het verleden. Ze had een relatie met Tom maar toen ze op een dag naar hem toe wou zag ze een raar cirkel en daar stapte ze in. Die cirkel bleek een doorgang naar de toekomst te zyn. In haar eigen tyd dacht iedereen dat ze vermist was en Tom kreeg dus ondertussen een andere vriendin. Als ze hem in de toekomst (2008/2009) weer vind denkt ze dat ze nog hebben en probeert hem dat wys te maken. Ook probeert ze Tom te vertellen dat zy dat meisje is dat met hem had en vermist raakte maar Tom gelooft haar niet. Ze vertelt over wat ze meegemaakt hebben etc. maar Tom gelooft haar nog steeds niet. Hoe kan ze hem nou vertellen dat zy het echt is?

    Eerst reacties, en ik ga ook even nog om toestemming vragen bij TomxMygod omdat hij er nogal oplijkt..

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En dan wil ik ook een titel..x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    girl from the past


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    girl from the past

    Het moet ook niet teveel op haar verhaal lijken, dat is neit leuk, maar oke, eerst toestemming anders begin ik er niet aan..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het verleden komt terug

    (Maar dan misschien in het engels)

    Het verhaal is echt mooi, jij hebt echt geweldige ideeen vind ik ^^

    maar inderdaad ö eerst toestemming gaan vragen

    Beyond Time and Space, My love is still strong for you.


    We'll never be as young as we are tonight

    The Past become Real

    Beyond Time and Space, My love is still strong for you.

    Dies mooi<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dies mooi<3

    Danke^^,
    Als de eerst er is zeg het even ik dah lijkt mij een geweldig idee xd


    We'll never be as young as we are tonight