• Ik weet dat somige mensen het heel irritant vinden dat er in een heleboel forum topics over Justin Bieber gepraat word. Kan er dan niet net als bij Tokio Hotel een eigen forum komen? Dat is een voordeel voor heel veel mensen.


    Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper

    Stripe schreef:
    Ik vind niet eens dat ie dat verdiend, lol. 8D Sorry, no offence.
    Maar er is voor Justin Bieber minder hysterie dan er toen voor Tokio Hotel was, dus ik vind het eigenlijk ook onnodig. :'D

    dan moet er voor twilight ook een komen...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Zoiets is al eens voorgesteld, maar dat vond Rutger niet nodig, omdat er nog altijd veel meer TH topics blijven, dan alle anderen artiesten.

    En ik ben het met hem eens.:Y)


    everything, in time

    Zoiets is al vaker voorgesteld, altijd nee gezegd omdat al die andere ruttemetut ook een eigen forum moet krijgen enzo. En die 'hype' gaat er na een tijd weer af.
    Als mensen merken dat het een JB topic is en ze moeten hem niet, is nog altijd een kruisje in je rechterbovenhoek. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kikkeli schreef:
    Verdiend hij niet
    Er zijn niet zoveel topics over JB, dus uh.. nee.

    Tegen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Fabregas schreef:
    Voor, maar ook tegen.
    Dan kunnen ze ook over Twilight een een apart forum maken
    en over de Jonas Brothers, en voetbal, ..

    Joaaahh een voetbalforum 8) ..

    Tegen, de hype van Just-in Bieber is minder erg als toen met Tokio Hotel en daarbij is deze hype ook zo weer over, net als toen met 'The Jonas Brothers' .

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 13:49 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oké, ze snapt het al. Sjeez, ze heeft net gezegd dat het duidelijk is. Hoeven jullie dat echt niet in te wrijven, sjonge sjonge.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tada! Kijk eens wat ik gevonden heb => Klik. (krul)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Tragically schreef:
    Tegen, de hyve van Just-in Bieber is minder erg als toen met Tokio Hotel en daarbij is deze hyve ook zo weer over, net als toen met 'The Jonas Brothers' .

    Het is hype. ;x


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Naa, tegen!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Kikkeli schreef:
    Verdiend hij niet
    Er zijn niet zoveel topics over JB, dus uh.. nee.

    Stripe schreef:
    Ik vind niet eens dat ie dat verdiend, lol. 8D Sorry, no offence.
    Maar er is voor Justin Bieber minder hysterie dan er toen voor Tokio Hotel was, dus ik vind het eigenlijk ook onnodig. :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Stripe schreef:
    Ik vind niet eens dat ie dat verdiend, lol. 8D Sorry, no offence.
    Maar er is voor Justin Bieber minder hysterie dan er toen voor Tokio Hotel was, dus ik vind het eigenlijk ook onnodig. :'D


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny