• Okj ik zit hier al best wel een tijdje mee maar eerst even over de titel ik wist er niet egt iets toepaselijks voor dus dan maar zo..
    Al mijn bf zijn al ontmaagt en ik nou ja nog niet maar jha ik voel me daar echt in laatmaarzegge buitegeslote.
    maar goed ik moest het even kwijt sorry..


    its always the same road,it just go's on and on..

    DECIBELLE schreef:
    Buitengesloten omdat je nog niet ontmaagd bent? Meid waar maak je je druk om. Als jij er nog niet klaar voor bent/er de kans nog niet voor hebt gekregen is dat jou keuze, en niet die van je BF's. Wees alsjeblieft niet zo dom en ga niet de eerste en de beste Sjaak n***** omdat je BF's je anders dom vinden.


    Idd, gewoon lekker in je eigen tempo doen. En er zijn toch zat andere dingen waar je wel over kunt kletsen met je dinnetjes? Dan voel je je mssn niet zo buitengesloten? (:


    FML

    Laat je niet leiden door die gedachte en haal het nu zeker niet in je hoofd om dingen te gaan doen want daar ga je later dan zeker spijt van krijgen.
    In feite mag je trots op jezelf zijn dat je nog maagd bent. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    je bent pas 15
    dan hoef je je egt niet buitengeslten te voelen hoor ;)
    ik ben 18, en ik ben ook nog steeds maagd, en ik maak me nergens druk om hoor (krul)

    Als ik jou was zou ik me daar echt niet slecht bij voelen. Jij wacht tenminste op iemand die het waard is, en laat je niet leiden door de druk om het te doen. Dat is juist heel goed :)


    Life is hard and then we die