Reassurance schreef:
Mwaaaah ik vind het echt heel klote voor je en ik zou willen dat het anders voor je gelopen was :c Die gast is ook gewoon echt niet lief
Maar ik ben wel blij dat ik je tenminste een klein beetje heb kunnen opvrolijken En mafkees, als je je rot voelt mag je me vanavond gewoon weer smsen hoor, dan doe ik mijn best je weer op te vrolijken (:
Nou de rest heb ik al gezegd, maar ik doe het lekker gewoon nog eens. Sterkte meissie
Jaa, eigenlijk is het ook gewoon een klootzak en was ik dom, omdat het de 2e keer is dat ie het me flikt maarja, niets meer aan te doen. Ik weet nu dat als het uitgaat met z'n vriendin en hij naar me terug komt dat ik kan zeggen dat ie de tyfus kan krijgen!
Haha ik werd er echt een stuk vrolijker van elke keer als ik me vandaag kut voelde dacht ik aan onze anti-mannen partij! Het heeft wel geholpen! Haha ik vind het echt super lief van je dat ik je kan sms'en en je me wilt opvrolijken! Dat wil ik ook bij jou hè, vergeet dat niet!
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.