• Belgen vs nederlanders?

    ~Er zijn veel discussies, daarom :Y)~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Maar ik vind die accenten juist leuk weetje. Ik heb, denk ik, ook een klein beetje een accent, maar niet heel erg.
    Maar dat friese taaltje vind ik overdreven. Je kunt het toch wel een beetje verstaanbaar houden.. :x

    Ik ook, wat zouden we moeten zonder accenten en dialecten, dan zou alles zo saai worden. Maar als iemand in zijn eigen dialect praat is het voor een ander die het dialect niet kent niet te verstaan.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 17:01 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cloudburst schreef:
    Uhm. Gewoon... gelijkwaardig. (krul)

    Cloudburst schreef:
    Uhm. Gewoon... gelijkwaardig. (krul)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Een Belg heeft een belgisch accent en een Nederlander een nederlands accent (nerd)


    Get back motherfuckerz'

    Exercitus schreef:
    Belachelijk,we zijn allemaal mensen wat maakt het uit in welk land we geboren zijn?
    Ik vind nationaliteit sowieso iets dagdagelijks.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Maar ik vind die accenten juist leuk weetje. Ik heb, denk ik, ook een klein beetje een accent, maar niet heel erg.
    Maar dat friese taaltje vind ik overdreven. Je kunt het toch wel een beetje verstaanbaar houden.. :x

    Dat is in belgië ook hoor. Ik versta bijna niks van het West- en Oost-Vlaams :X -no offence voor de mensen die daar wonen, ik ben van de provincie Antwerpen en versta het gewoon niet-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Buh, boeie?

    Je gaat toch ook niet lopen zeuren over Duitsland en Italië?


    Let the Night embrace you

    Hagelslag schreef:
    Belgen zijn belgen en Nederlanders zijn Nederlanders?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Weet ik veel.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nou, Nederlanders zijn Nederlanders, en Belgen zijn Belgen. Dus eh. Niks? (cat)

    ok lol, hierboven staat precies hetzelfde maar dat had ik nog niet gelezen haha

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 17:34 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.