• mijn konijn ontsnappen :D En hij is een beetje wild, dus die krijg je niet zo makkelijk terug
    Dus laatst was die weer ontsnapt, hij sprong ineens uit de doos waar die even in moest, het is een konijn geen haas -.- en toen rende hij weg de tuin uit.
    Na een halfuur achter konijn aanrennen hadden we hem weer :Y) ,onze katten vonden het ook leuk op hem op te jagen :s
    Dus die heeft ook een tik van de kat gehad

    en om dit topic toch nog een BEETJE nuttig te maken (wat volgens mij al mislukt is)
    laten jullie ook wel eens een dier ontsnappen? xD

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 16:04 ]

    Mag ik even zeggen dat al die Smilies heel irritand zijn? ;x

    Mijn konijn ontsnapte eerst heel vaak, odmat die vrij in de tuin rondloopt. maar dan gaat die grave en tone zat die 5 tuinen verderop., en die hadden hem naar het asiel gebracht, dus meost we hem daar ophalen (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik dacht dat je wilde schrijven: Ik laat regelmatig.. een scheet. :Y) Maare, ik laat nooit dieren ontsnappen, nee.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou wel willen maar mijn honden blijven staan als ik de riem los laat.

    Dat doet me er aan denken mijn judo trainer zei dat ik een de ander vast moest houden omdat hij anders weg is,net als bij een hond. Als je de riem los laat loopt hij weg. Toen zei ik heel droog de mijne niet. Dat vond hij niet zo leuk:')


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hagelslag schreef:
    Ik dacht dat je wilde schrijven: Ik laat regelmatig.. een scheet. :Y) Maare, ik laat nooit dieren ontsnappen, nee.

    dat dacht ik dus ook eerst xD


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hagelslag schreef:
    Ik dacht dat je wilde schrijven: Ik laat regelmatig.. een scheet. :Y) Maare, ik laat nooit dieren ontsnappen, nee.


    tja xD had gekunt, maar daar doe ik niet aan

    onze hond ( die 1 jaar is) glipt er wel eens uit. maar als je heel hard BROKJE roept, dan komt ie aan rennen(krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ishtar schreef:
    (...)

    tja xD had gekunt, maar daar doe ik niet aan

    Niet liegen. Iedereen laat scheten anders ontplof je na zoveel jaar. Dat is écht zo hoor. :o[

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 16:10 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Niet liegen. Iedereen laat scheten anders ontplof je na zoveel jaar. Dat is écht zo hoor. :o[


    ik bedoel, dat zou ik niet neer zetten -.-

    Ishtar schreef:
    (...)

    ik bedoel, dat zou ik niet neer zetten -.-

    Haha, het is niets om je voor te schamen, maar ik snap je. :d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee niet echt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hagelslag schreef:
    Ik dacht dat je wilde schrijven: Ik laat regelmatig.. een scheet. :Y) Maare, ik laat nooit dieren ontsnappen, nee.

    dacht ik ook in begin


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik moet bijna elke dag achter mijn honden aanrennen (krul)


    Get back motherfuckerz'

    Hagelslag schreef:
    Ik dacht dat je wilde schrijven: Ik laat regelmatig.. een scheet. :Y) Maare, ik laat nooit dieren ontsnappen, nee.

    Hagelslag schreef:
    Ik dacht dat je wilde schrijven: Ik laat regelmatig.. een scheet. :Y) Maare, ik laat nooit dieren ontsnappen, nee.