• Ik weet niet of dit soort topics mogen

    Ik wilde even zeggen hoe super top tof top tof ik heel Quizlet vind. Ondanks dat het een tijdje een zooitje was, vind ik het nu weer echt super leuk hier op het forum!

    Om het topic enig nut te geven:
    Wat vinden jullie?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Natuurlijk mag zo'n topic :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat er ook gebeurd, ik ben blij dat Q er altijd voor me is. (: <3

    Dat vind ik ooook!


    Your make-up is terrible

    Reassurance schreef:
    Natuurlijk mag zo'n topic :3

    Phieuw -veegt zweet af- (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oké, dan wil ik ook wat kwijt.
    Ik ben de laatste jaren vele fora afgegaan, en steeds weggegaan omdat het hartstikke ongezellig werd, de mensen simpelweg kut waren en de sfeer klote was. Maar bij quizlet heb ik dit gevoel nooit gehad. Ik kon hier m'n problemen kwijt, de mensen zijn hartstikke aardig en de sfeer is gewoon geweldig. Ik heb het gevoel dat je hier niet beoordeeld wordt op uiterlijk/afkomst oid.
    Dus kort samengevat: Quizlet is het gezelligste forum wat ik ken! En ik ken er veel, geloof me.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    Oké, dan wil ik ook wat kwijt.
    Ik ben de laatste jaren vele fora afgegaan, en steeds weggegaan omdat het hartstikke ongezellig werd, de mensen simpelweg kut waren en de sfeer klote was. Maar bij quizlet heb ik dit gevoel nooit gehad. Ik kon hier m'n problemen kwijt, de mensen zijn hartstikke aardig en de sfeer is gewoon geweldig. Ik heb het gevoel dat je hier niet beoordeeld wordt op uiterlijk/afkomst oid.
    Dus kort samengevat: Quizlet is het gezelligste forum wat ik ken! En ik ken er veel, geloof me.

    Ik ken alleen hiernaast nog het forum van Neopets en daar mag je écht niks, heel saai dus.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vind 't de laatste paar weken erg gezellig (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Ik vind 't de laatste paar weken erg gezellig (krul)

    Ik heb het vanaf het begin leuk gevonden! (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik vind 't wel oké hier ja. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dan wil ik ook meteen zeggen dat het me spijt dat ik zo uh, tja dom omging met mijn functie. Dat was erg... :/ youknow. muh. ok.
    Sorry folks.
    Gelukkig is het nu allemaal achter ons gelaten, misschien dat er nu mensen zijn die anders tegen me op kijken, in negatieve zin ja. Maarja, wat doe ik eraan.

    Ik zit hier al 2 á 3 jaar en ik heb elke keer mijn problemen hier kunnen plaatsen en het lijkt alsof iedereen je hier begrijpt, hetzelfde heeft meegemaakt en goed advies geven enzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Ik heb het vanaf het begin leuk gevonden! (:

    Ja, begrijp me niet verkeerd, dat vind ik ook, maar ik vond 't een tijdje geleden best saai op Quizlet, maar dat is nu weer over.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kikkeli schreef:
    Dan wil ik ook meteen zeggen dat het me spijt dat ik zo uh, tja dom omging met mijn functie. Dat was erg... :/ youknow. muh. ok.
    Sorry folks.
    Gelukkig is het nu allemaal achter ons gelaten, misschien dat er nu mensen zijn die anders tegen me op kijken, in negatieve zin ja. Maarja, wat doe ik eraan.

    Ik zit hier al 2 á 3 jaar en ik heb elke keer mijn problemen hier kunnen plaatsen en het lijkt alsof iedereen je hier begrijpt, hetzelfde heeft meegemaakt en goed advies geven enzo.

    Vergeven en vergeten (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het ook super gezellig hier.
    En Semmieee, we houden van je, dat weet je toch(K)

    ...

    Oke, dat was zo niet ik XD
    Anyways, ik meen het wel hoor, alleen dan iets minder klef :Y)


    Life is hard and then we die

    Kikkeli schreef:
    Dan wil ik ook meteen zeggen dat het me spijt dat ik zo uh, tja dom omging met mijn functie. Dat was erg... :/ youknow. muh. ok.
    Sorry folks.
    Gelukkig is het nu allemaal achter ons gelaten, misschien dat er nu mensen zijn die anders tegen me op kijken, in negatieve zin ja. Maarja, wat doe ik eraan.

    Ik zit hier al 2 á 3 jaar en ik heb elke keer mijn problemen hier kunnen plaatsen en het lijkt alsof iedereen je hier begrijpt, hetzelfde heeft meegemaakt en goed advies geven enzo.

    Iedereen houdt van je, want je bent onze S -NS! <3


    *insert philosophical cringe expression here*

    AtTheDisco schreef:
    Wat er ook gebeurd, ik ben blij dat Q er altijd voor me is. (: <3


    Yep, zelfs al ben ik een tijdje weg, dan kom ik uiteindelijk toch weer terug om verhalen te schrijven en comments in het forum te zetten enz. (:


    FML