• Help me beslissen. :Y)

    Er is een jongen die me leuk vind. & ik cam regelmatig met hem, en er zijn vele mensen die de "opdracht" kregen van hem, om mij te overtuigen ja te gaan zeggen, want wss gaat hij me vragen.

    Ik heb voor mezelf even de goeie & slechte kanten van R. opgeschreven. (: & ik ben echt in de war aan het worden door zijn vrienden die me pushen. (dat is niet slecht bedoelt van hem hoor.)

    Goeye kanten:
    ~ Ehm.. Hij is aardig (:
    ~ Hij is best knap.
    ~ Hij is klein, & ondanks ik dat ook bent komt dat wel goed uit.

    Slechte kanten:
    ~ Hijs best n player.
    ~ Hij heeft mijn vriendin ooit bedrogen. ö (Oke, het is lang geleden maar toch)
    ~ Ik ben niet helemaal smoor op hem.


    Zooo.. Help me even, want i need you
    (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ga daar voor jou niet over beslissen.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Stel jezelf gewoon de vraag: vind ik hem meer dan alleen aardig? Ja/nee?
    En vraag je de vriendin of ze helemaal over hem is. Ja/Nee?
    Op beide vragen ja, dan moet je ervoor gaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Is hij aardig als in; "Hé, je bent een vriend van me, ik heb geen hekel aan je" of is hij aardig als in; "Ik vind hem zo stiekem wel een beetje leuk", aardig. Want als je hem enkel knap vind, en dat hij de 1e aardig is.. Dan zou ik het niet doen. Je moet jouw hart volgen, en niet zijn vrienden.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Goh, vraag anders eerst eens aan je vriendin of zij dat wel zou willen.
    Eerlijk; ik zou het niet doen. Je vind (naar mijn mening) te weinig positieve eigenschappen en je bent niet echt verliefd op hem.
    Maar ja, je moet het zelf weten (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Als je twijfelt, niet doen.
    Maar ik kan er verder niet over oordelen, je weet zelf het beste of je verliefd bent en een relatie wil of niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Als ik jou was, zou ik het niet doen. Maar ik kan niet voor jou beslissen. ^^


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Klinkt cliché, is het ook. Maar echt: volg gewoon je hart. Doe wat jij denkt dat het beste is.


    It's time to be happy again.

    Jij moet zelf de keuze maken!

    Als je twijfelend, zou ik het zeker niet doen. Alleen met iemand nemen als je er 100% zeker van bent(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Als je niet helemaal verliefd op hem bent, moet je het niet doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je niet helemaal de vlinders van hem krijgt, zou ik het persoonlijk niet snel doen. Anders zou ik hem nemen om een beetje mee te zoenen en weetikvelen. Haha. Nouja, kies zelf ofzo. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als je twijfelt doe het niet.
    Geloof me, ik kom niet meer van die van mij af >


    Fuck the world, I don't care.

    Reassurance schreef:
    Als je niet helemaal verliefd op hem bent, moet je het niet doen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Als je al twijfelt zeg ik nee. Want daar hoor je niet over te twijfelen, dat is vragen om gezeik.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Die slechte kant zijn écht.. slecht.
    Ik zeg nee maar die keuze is aan jou.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je hem niet leuk leuk vind moet je het niet doen,dat is voor jullie bijde niet goed. En aan gezien je het niet weet denk ik dat je hem niet leuk genoeg vind.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 14:27 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall