• Hallo jongetjes en meisjes (krul)

    Ik wil een nieuwe laptop kopen. Hij moet niet overdreven duur zijn. Ik wil hem in het bijzonder hebben om filmpjes mee te monteren (bij mijn eigen computer gaat dat allemaal heel langzaam), dus grafisch moet hij goed zijn.
    Heeft iemand advies voor mij? :)
    xox(K)

    Dan moet je niet de mijne hebben. Ik heb een Viao van Sony met windows 7. En op windows 7 kan ik bv. geen windowsmadianogiets vinden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat voor windows heb je op je laptop staan?


    Your make-up is terrible

    Acer Aspire ftw!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Assassin schreef:
    Wat voor windows heb je op je laptop staan?

    Ik heb nu een computer met Windows XP, maar bij video editing gaat alles erg langzaam. Waar ligt dat dan aan?

    De meeste laptops komen nu uit op ongeveer 750 euro. Je moet zelf even naar winkels gaan en kijken welke volgens jou het meeste aanstaat. Acer is vooral heel goed en die raad ik aan :3 Btw, je kan nu het beste voor Windows 7 of een macbook gaan.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 13:11 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Muslera schreef:
    (...)
    Ik heb nu een computer met Windows XP, maar bij video editing gaat alles erg langzaam. Waar ligt dat dan aan?


    Ik heb wel wat tips dat alles sneller kan worden. Je moet CCleaner downloaden, die verwijderd alle tijdelijke bestanden van je computer zodat je meer geheugen over hebt waar dat video-programma op kan draaien. Als dat niet helpt, moet je al je gegeven die je wilt bewaren opslaan, en windows er opnieuw opzetten. Dat scheelt echt.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet wat je budget is, maar ik heb zelf een Apple (:

    Een goede laptop ligt rond de 700 euro, grafisch gezien dan.
    Als je wilt videobewerken heb je een goede videokaart en processor nodig (en 2 a 4 GM RAM) Zorg ook dat je een laptop koopt met een goede grote harde schijf erin (500/750 GB?)
    Voor hulp ben je altijd welkom! Koop geen goedkope kleine laptops, dat is alleen voor internet en msn.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 14:44 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.