• Ja een heiligenarmbandje dus, ik vraag me af wie er nog meer een -of meerdere heeft, en ook draagt.
    Ik ben ook benieuwd naar wat jullie ervan geloven, qua beschermen oid. (:

    http://www.lolalifelines.be/accounts/108/media/product/2748/IMG_2791.jpg

    Ik heb 2 dezelfde, en die draag ik altijd allebei ^^ Maar ik wil er meer :Y) Ik wil zo'n rode houten


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    NYC schreef:
    (...)
    Ja doen we! En als we er bijde eentje vinden sturen we ze naar elkaar als cadeautje! (krul) Of het geld gewoon overmaken naar een bankrekening straks word het uit de envelop gejat ;p
    Ja, deal. Weetje stuur me anders je mobiele nummer via PB want dan stuur ik je morgen een sms als ik hem vind, dan zeg ik hoe duur die is en of je hem nog wilt, goed?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik ken een iemand die dat heeft.

    DELICI0US schreef:
    (...)Ja, deal. Weetje stuur me anders je mobiele nummer via PB want dan stuur ik je morgen een sms als ik hem vind, dan zeg ik hoe duur die is en of je hem nog wilt, goed?

    Haha het is al geregeld (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ben totaal niet gelovig dus vind het onzin om het dan te dragen (krul)


    -

    Haha @hierboven ik ben onverantwoordelijk voor jullie hé! :'D

    Ik vind het triest dat geloof voor de commercie word gebruikt. Mensen die nieteens katholiek/christen zijn, lopen met die dingen. Je loopt toch ook niet met een hoofddoek als je geen moslim bent? =S

    Ik heb hem haha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er twée. 2 zwarte, eentje met, en eentje zonder zilveren pareltjes. Ik geloof er niet in, maar ik vind ze gewoon iets hebben.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb er 2 en tsjah, als ik geluk nodig heb, doe ik het wel aan, maar eigenlijk vind ik het gewoon mooi.
    Zo stom dat ze die nu ook bij de Six verkopen, wég exclusiviteit. Half mijn jaar loopt er nu mee rond..


    Home is now behind you. The world is ahead!

    allemaal mensen dragen ze bij mij op school, tis voor mij juist een reden om ze niet te dragen


    Er is meer dan alleen zwart en wit

    ja ik heb er zo een , maar ik geloof er niet echt in , kvind het gewoon cool _O_


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zelf niet maar bij mij op school echt bijna iedereen.


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    op onze school wordt op de achterkant van de heilige telkens de eerste letter van je vriendinnen geschreven. Je mag het armbandje niet meer afdoen, het laatste stickertje laat zien, wie je hartsvriendin is.(K)

    OMG srry hoor maar die dingen zijn zooo lelijk >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor