• Ja een heiligenarmbandje dus, ik vraag me af wie er nog meer een -of meerdere heeft, en ook draagt.
    Ik ben ook benieuwd naar wat jullie ervan geloven, qua beschermen oid. (:

    http://www.lolalifelines.be/accounts/108/media/product/2748/IMG_2791.jpg

    Nee, ik ken die dingen niet, en ik heb ook geen idee of ik mensen ken die er wel 1 hebben.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb er al een tijdje eentje, maar tegenwoordig zie je ze overal. Dat vind ik wel jammer. Zelf ben ik wel gelovig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb een hele stoere uit italie, met de paus erop!
    klik


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Cornflakes schreef:
    Ik heb er geen en ik ken ook niemand die zo'n ding heeft.

    Ik ben geen Christen, Katholiek whátever en moet er niet aan dénken om met zoiets rond te lopen. No offence tegenover iedereen die wel geloofd! Maar dat is gewoon mijn overtuiging. (:


    You move me ......... Kurt

    Mijn vriendin vertelde dat dit de bedoeling was van het armbandje:
    Elk plaatje valt er na een tijdje vanaf. Je moet de armband blijven dragen totdat er nog maar 1 plaatje over is, je haalt die eraf en verbrand het armbandje. Dat plaatje blijft dan voor altijd je beschermengel/geluksbrenger ofzoiets.
    Natuurlijk niet waar, maar ik moest het even vertellen (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Nee, ik vind ze niet mooi, ik geloof er niet in en ik ken ook niemand die er één heeft. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    DELICI0US schreef:
    Mijn vriendin vertelde dat dit de bedoeling was van het armbandje:
    Elk plaatje valt er na een tijdje vanaf. Je moet de armband blijven dragen totdat er nog maar 1 plaatje over is, je haalt die eraf en verbrand het armbandje. Dat plaatje blijft dan voor altijd je beschermengel/geluksbrenger ofzoiets.
    Natuurlijk niet waar, maar ik moest het even vertellen (:

    Dat vind ik zo leuk, dat klinkt gewoon tsjaa leuk (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Dat vind ik zo leuk, dat klinkt gewoon tsjaa leuk (':
    Ik vind dat ook leuk! hahah, daarom ben ik ook opzoek naar zo'n armbandje. ik sleep mijn vriendin gewoon morgen de stad in en struimel al die kleine sieradenwinkeltjes af.


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    (...)Ik vind dat ook leuk! hahah, daarom ben ik ook opzoek naar zo'n armbandje. ik sleep mijn vriendin gewoon morgen de stad in en struimel al die kleine sieradenwinkeltjes af.

    Hhaha groot gelijk! Ik wil er echt al vet lang zo één!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hhaha groot gelijk! Ik wil er echt al vet lang zo één!
    Als ik er een vind stuur ik hem op, promise.


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    (...)Als ik er een vind stuur ik hem op, promise.

    Hou ik je aan! Haha vallen al die dingen in de envelop er al af. (krul) Ik ga er ook naar zoeken en als ik hem vind stuur ik hem ook op! :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hou ik je aan! Haha vallen al die dingen in de envelop er al af. (krul) Ik ga er ook naar zoeken en als ik hem vind stuur ik hem ook op! :'D
    Ja, en daarna sturen we elkaar het geld wel op via envelop. Leuk. Ik hou jou er nu ook aan! Wie hem het eerst heeft.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb er 2, en ik geloof er niet zozeer in,ik vond de kleurtjes in combinatie met het hout mooi. :3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    DELICI0US schreef:
    (...)Ja, en daarna sturen we elkaar het geld wel op via envelop. Leuk. Ik hou jou er nu ook aan! Wie hem het eerst heeft.

    Ja doen we! En als we er bijde eentje vinden sturen we ze naar elkaar als cadeautje! (krul) Of het geld gewoon overmaken naar een bankrekening straks word het uit de envelop gejat ;p


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.