• Lieve mensen,
    vanavond voor de derde keer deze week; Quizlet Radio! Door Nikki, Annick en dit keer ook door Naomy!
    Het wordt weer erg gezellig, een paar leuke thema's, en aangezien we achtergrond'koor' hebben, gaan we daar natuurlijk ook een paar leuke trucjes mee uithalen.
    Kom gauw luisteren!
    Verzoekjes in dit topic!
    -> Gaan naar Google
    -> Tik daar in de artiest en het liedje van de artiest, met daarachter zippyshare
    -> Ga naar de eerste link, check eerst of het werkelijk zippyshare is, dat moet er dan bij staan!, kopieer de link, en plak die in dit topic.
    -> Nu zal je nummer gegarandeerd gedraaid worden!
    Quizlet Radio

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 20:52 ]


    Life is hard and then we die

    Haha ik vind Kesha echt awesome haha. Haar liedjes zijn ook echt awesome. Wordt ik altijd blij van 8D En dan krijg ik zin om te feesten >.< En who cares als ze onverantwoordelijk is? Ik iig niet. 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    gah gezellig dat julie er weer zijn ^^


    Some angels have no wings.

    Hihi, leeeuk jongens.


    Life is hard and then we die

    agh jah weetje, als kesha ontverandwoordelijk is? Boeid me niet . zo lang ze maar leuke muziek blijft maken. en misschien is heteen keer goed dat ze minder braaf is maar een rebel ^^


    Some angels have no wings.

    Jeeej!

    Mijn nummer wordt gedraait! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mot gan Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    http://www29.zippyshare.com/view.jsp?locale=en&key=93985962

    ik hou van dat nummer ^^


    Some angels have no wings.

    julie : jah,gezellig, nou dan jah echt leuk liedje. moet me denken aan dit :

    http://www.youtube.com/watch?v=k17X3MY0wTk geen idee maar je hoort het vanzelf


    Some angels have no wings.

    Een vriendin van me vond haar geen zangeres omdat ze (volgens mijn vriendin) niet kan zingen, want haar stem is bewerkt. Ze zingt alleen maar over drank, drugs en jongens, en ziet er uit als een bosaap (haar haren dus :']).


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik vind sommige liedjes van Ke$ha wel leuk. Dat kan ik niet ontkennen. Maar ik kan niet tegen Ke$ha haar persoonlijkheid en uiterlijk. Ik vind haar er echt zo arrogant uitzien en ze denkt ook dat ze alles is. Maar je moet natuurlijk op de muziek beoordelen en niet op het uiterlijk of persoonlijkheid van de artiest.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nynk has arrived (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nynkeee!


    Life is hard and then we die

    En ik heb dikke respect voor degene die dat zojuist zei over Bieber 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    En ik heb dikke respect voor degene die dat zojuist zei over Bieber 8D
    XD Naomy doet wat ze wilt :P


    Life is hard and then we die

    Oke sorry me gezeur moet er door.

    Vandaag haat ik voor alleen vandaag de mc. echt een of andere *** zei geen : HEET. als je friet in de frietbak gooit. hoppa een mooi afdruk van een mandje op me huid. het is wit en dik en het doet zeer en ziet er uit, als een kloppend puist.. GRr..


    Some angels have no wings.