• mensen die snel wenen?

    ~Geef maar een reactie (:~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Voiceless schreef:
    Ik huil snel. Heel snel :')

    Ik huil heel erg snel, en ook echt om nutteloze dingen. Maar daar kan ik echt niet aan doen en het is helemaal niet vanwege aandacht of zo. Mijn broers/ouders lachen me eerder altijd uit. > <


    Some people make the world special just by being in it

    Ik huil sneller van woede etc. dan van pijn. (krul)
    Voor de rest, mensen die om elk zuchtje huilen, werken op m'n zenuwen. Als er echt iets is, I'm there for them.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 14:22 ]


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Ik huil snel als ik ongesteld ben :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ligt eraan. Als je een goeie reden hebt, mag je van mij best huilen. Maar mensen die huilen omdat ze een onvoldoende hebben.. alsjeblieft zeg.


    It's time to be happy again.

    Ik huil ook snel en dat vind ik verschrikkelijk. Ik wil me geen huilebal voelen en dat mensen me of zielig of een aanstelster vinden. Altijd als de emoties bij mij te hoog oplopen, zoals boosheid of als ik me verschrikkelijk in het nauw gedreven voel, bv als ik een wiskundesom moet oplossen voor de klas, dan ga ik huilen. En dan voel ik me zo rot dat als iemand erover begint dat bijna weer moet huilen omdat ik me dan zo erg schaam. Ik wil er echt vanaf, want het is een roteigenschap.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Cinnabun schreef:
    Als er echt iets aan de hand is, dan is daar niets mis mee. Maar als ze wenen voor niets of niets belangrijk zonder dat daar meer achter zit, vind ik het wel belachelijk.


    (Be)lieve in (you)rself

    Begrijpelijk ;) Ik ben ook best wel emotioneel aangelegd :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kan niet tegen die mensen. Tuurlijk zal er wel een reden achter zitten, maar ik kan er gewoon niet tegen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik huil redelijk snel maar als ik ween zit er echt iets serieus achter ,niet voor de stomste dingen. En dat wenen komt meestal nadat ik er al een paar dagen/weken mee zit en het blijft zo wat hangen. Ik zal ook haast nooit huilen waar anderen bij zijn.

    x


    Tears are words the heart can't say.

    Mensen die om ieder klein dingetje janken, zonder belangrijke reden daarachter, vind ik irritant. Sorry, maar ik kan daar gewoon niet tegen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Softspoken schreef:
    Als ze echt problemen hebben dan begrijp ik het, maar als ze om zinloze dingen wenen of gewoon medelijden willen krijgen dan vind ik het vreselijk.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Als ze echt een reden hebben om te huilen. Dan vind ik het okay. Maar soms huilen mensen om van die onbenullige dingen!

    Eigenlijk moet ik niet zeuren, ik huil snel als ik gefrustreerd ben, en als ik moet gapen springen de tranen ook altijd in m'n ogen. XP


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Voiceless schreef:
    Ik huil snel. Heel snel :')


    All this dampness is damp.